// سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

انتشار تصاویر جدید از فیلم Ant-Man در مجله امپایر

مجله امپایر در آخرین شماره‌ خود سه تصویر جدید از فیلم Ant-Man را منتشر کرد. بعد از چند هفته که خبری از فیلم Ant-Man نبود اکنون می‌توانیم نگاهی اجمالی به این چند تصویر منتشر شده داشته باشیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

احتمالا باید انتظار تحول جدیدی از طرف مرد مورچه‌‌ای (Ant-Man)‌ از شخصیت های مارول و جدیدترین عضو فیلم Avengers برروی پرده‌ی سینما باشیم. شخصیت «مرد مورچه‌ای» مهارتی ویژه دارد، او قادر است در عین حال که در مقیاس یک مورچه کوچک می‌شود، قدرتش را به اندازه زیادی افزایش دهد. در این فیلم اسکات لانگ، استاد در دزدی به استقبال قهرمان درونی خود به کمک مربی‌اش دکتر هنک پیم و البته برای حفاظت از راز‌های پشت لباس مرد مورچه‌ای در برابر نسل جدیدی از تهدیدات جدی می‌رود. پیم و لانگ باید برای دزدی و  عبور از موانع برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده تا بتوانند جهان را از خطر پیش‌رو نجات دهند.

Ant-man-Movie (1)

فیلم Ant-Man با کارگردانی پیتون رِید و هنرنمایی پُل راد در نقش اسکات لانگ/مرد مورچه‌ای، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم و اوانجِلین لیلی در نقش هوپ وِن داین همراه خواهد بود.

مرد مورچه‌ای در تاریخ ۲۶ تیر ۹۴ برروی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود. تریلر جدیدی نیز از این فیلم Ant-Man منتشر شده که می‌توانید آن را در زومجی مشاهده کنید.

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده