// سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴

۱۵ مرحله جدید برای نسخه ویندوزفون بازی Candy Crush Saga

شرکت کینگ تولید کننده بازی Candy Crush Saga با انتشار بروزرسانی‌های مختلف در کنار رفع مشکلات این بازی برروی ویندوزفون، سطح‌های جدیدی از مراحل را به نسخه‌ی ویندوزفون Candy Crush Saga افزوده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

معضل عدم انتشار نرم افزار‌های محبوب در فروشگاه ویندوفون یکی از نقاط ضعف پلتفرم‌های ویندوزفونی محسوب می‌شود. هرچند اخیرا شاهد پشتیبانی هرچه بیشتر شرکت‌ها و استودیو‌ها سازنده‌ی بازی و نرم‌افزار از گوشی‌های ویندوزفونی هستیم.

بازی رایگان Candy Crush اخیرا از نسخه‌ی iOS برروی گوشی‌ها ویندوزفونی پورت شد. گاهی اوقات برخی شرکت‌های حرفه‌ای در صنعت تلفن‌های هوشمند پس از عرضه‌ی نرم‌افزار‌ها یا بازی‌ها برروی ویندوزفون، دیگر هیچگونه بروزرسانی‌ را برای کاربران منتشر نمی‌کنند.

اما ظاهرا Candy Crush Saga از این قاعده مستثنی است زیرا با انتشار بروزرسانی‌های جدید برای بازی Candy Crush Saga، این بازی برروی نسخه‌ی ویندوزفون ۱۵ سطح جدید از مراحل را برای بازیکنان ارائه می‌دهد. به این ترتیب کاربران در این بازی پازل می‌توانند وقت بیشتری را صرف خرد کردن آب نبات‌ها کنند. هرچند  Candy Crush Saga یک پورت شده از سیستم عامل iOS محسوب می‌شود با این حال، این بازی نقدهای خوبی را در فروشگاه ویندوزفون دریافت کرده است.

مانند چیزی که در بازی Candy Crush شاهد هستیم، عرضه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل مسلما مهارت‌ها و امکانات زیادی را برای کاربران ویندوز به ارمغان‌ می‌آورد. اخباری که تا کنون نیز شنیده‌ایم حاکی از تحولات مثبت بزرگی در دو سیستم عامل ویندوزفون ۱۰ و ویندوز ۱۰ است. بازی Candy Crush به شکل پیش‌فرض برروی ویندوز ۱۰ نصب خواهد بود.

دانلود بازی Candy Crush Saga از فروشگاه ویندوزفون

منبع: Winbeta


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده