// سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

بازی Need for Speed جدید از جدیدترین نسخه موتور بازی‌سازی فراست بایت بهره می برد

ظاهرا برای ساخت بازی Star Wars: Battlefront از جدیدترین نسخه موتور بازی‌سازی فراست‌بایت استفاده شده و قرار است در جدیدترین نسخه مجموعه Need for Speed، از همین موتور بهره گرفته شود. با زومجی همراه باشید.

طی پرسش و پاسخ‌هایی که در صفحات توییتر سازندگان بازی NFS رد و بدل شد، اطلاعات جدید و جالبی از این بازی به دستمان رسید. اینطور که پیدا است، جدیدترین نسخه از مجموعه NFS که با یک سال غیبت، قرار است پاییز امسال مهمان علاقه‌مندان سبک رانندگی غیرقانونی باشد، از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی فراست‌بایت بهره می‌برد تا یکی از بهترین جلوه‌های بصری حال حاضر را در پلتفرم‌های نسل هشتمی به نمایش بگذارد. این موتور بازی‌سازی که توسط مهندسان کارکشته شرکت دایس، خالقان مجموعه Battlefield توسعه یافته است، چند سالی است که در بیشتر بازی‌های مهم و تاثیرگذار شرکت الکترونیک آرتز مانند Dragon Age: Inquisition، Army of Two , Medal of Honor و خود سری Battlefield استفاده می‌شود.

یوهان اندرسون، مدیرفنی موتور بازی‌سازی فراست‌بایت و از توسعه‌دهندگان اصلی بازی در حساب توییتر خود چنین گفت:

Need for Speed بعدی ما که توسط استودیو گوست الکترونیک آرتز ساخته می‌شود، از موتور گرافیکی فراست‌بایت مشابه آنجه در Battlefront می‌بینیم استفاده می‌کند.

طرفداران مجموعه Need for Speed اینبار می‌توانند به آرزوی بزرگ خود، یعنی امکانات شخصی‌سازی اتومبیل از هر جهت دست یابند، چرا که سازندگان در حساب توییتر خود اظهار داشتند بازی جدید بسیاری از ویژگی‌های نسخه‌های موفق مانند Underground را به ارث خواهد برد. بزرگ‌ترین ویژگی نسخه‌های Underground، امکانات ریز و درشت در شخصی‌سازی خودروها بود.

بازی Need for Speed برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در کنار پلتفرم رایانه‌های شخصی ویندوزی برای عرضه در پاییز سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. الکترونیک‌آرتز وعده داده‌ است تا اولین نمایش رسمی و اطلاعات تکمیلی از این بازی را که توسط استودیو گوست در دست تولید است، در کنفرانس E3 2015 خود ارائه دهد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده