// دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Star Wars: Battlefront یک بازسازی محسوب می‌ شود

استودیوی دایس در جدیدترین شماره‌ی مجله‌‌ی رسمی پلی‌استیشن توضیح داد که چگونه به بازی Star Wars: Battlefront به چشم یک بازسازی کامل از نظر داستانی و محتوا بنگریم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

صحبت‌های بسیار متفاوتی درباره‌ی بازی Star Wars: Battlefront زده می‌شود. گفته می‌شود که آیا این بازی ارزش سال‌ها صبر طرفداران مبنی بر عرضه‌ی یک بازی درخور جنگ ستارگان را دارد یا خیر.

به همین منظور پاتریک باخ، مدیر کل استودیوی دایس در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن گفت که آن‌ها Battlefront را براساس بازی‌های قبلی این سری بازی نمی‌سازند و در عوض قصد دارند تا اثری کاملا جدید را به معرض نمایش بگذارند.

در متن مصاحبه آمده است:

ما به جای این که برای ساخت اثری براساس بازی‌های قدیمی تلاش کنیم، به عقب برگشتیم و گفتیم بیایید از اول شروع کنیم. بیایید عناصر مثبت و منفی را شناسایی کنیم، درست مثل کارهایی که با بازی‌های قدیمی انجام دادیم، اما بیشترین هدف از بازگشت به گذشته، رسیدن به هسته‌ای اصلی ایده‌ای که Star Wars: Battlefront بر آن استوار است و سپس بازی را براساس آن می‌سازیم. چون در غیر این صورت شما یک نسخه از بازی شخص دیگری را خواهید ساخت و این کاری نیست که ما انجام می‌دهیم!

باخ در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت درست است که Battlefront یک بازی براساس جنگ ستارگان به حساب می‌آید، اما تیم‌ بازی‌سازی می‌‌خواهد که این بازی را به عنوان یک ساخته‌ی استودیوی دایس بشناسند. او افزود که آن‌ها بازی را براساس ایده‌ی خودشان می‌سازنند. بازی که حکم نفس را برای دایس دارد:

ما بازی خودمان را می‌سازیم، ما بازی را می‌سازیم که باعث نفس‌ کشیدن دایس می‌شود. ما می‌خواهیم یک وضع تازه در محتوای درونی Battlefront ایجاد کنیم؛ به جای این که بگویم بیایید این ویژگی را برداریم و به همان صورت در بازی بگنجانیم یا بیایید این ویژگی را حذف کنیم. این کار بسیار کثیفی است. بنابراین شما باید به این بازی به عنوان یک بازسازی نگاه کنید.

بازی Star Wars: Battlefront در حال حاضر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در حال ساخت است و قرار نیست که برای کنسول‌های نسل هفتمی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شود. هنوز هیچ اشاره‌ای هم به نسخه‌ی Wii U بازی نشده است. این بازی قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های مذکور منتشر شود. کسانی که بازی را پیش خرید کنند،‌ بسته‌ای به نام Battle of Jakku را در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر ۱۳۹۴) دریافت خواهند کرد. البته این بسته‌ به صورت رایگان در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر ۱۳۹۴) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

آیا شما هم از طرفداران قدیمی این مجموعه هستید؟ آیا شما هم مایل هستید تا یک بازی کاملا جدید را در مجموعه Battlefront تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده