نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بروزرسانی بعدی بازی Battlefield 4 فردا عرضه می‌ شود

همانطور که در جریان هستید، بروزرسانی جدیدی بازی Battlefield 4 شامل اسلحه‌ها و یک حالت جدید با نام Gun Master خواهد بود. استودیو دایس طی اعلامیه‌ای گفت که این بروزرسانی از فردا سه شنبه برای تمامی پلتفرم‌های میزبان این بازی عرضه خواهد شد.

در حالیکه اکنون حدود دو سال از عرضه ی بازی Battlefield 4 می گذرد، استودیو دایس همچنان به بروزرسانی این بازی با عرضه ی محتوا، بهبود ابزار ها و تنظیمات آنها ادامه می دهد. پیش از این خبر معرفی این بروزرسانی را در زومجی خواندید،  حالا استودیو سازنده بازی اعلام کرده است که این بروزرسانی از فردا سه شنبه ۵ خرداد در دسترس خواهد بود.

این بروز رسانی پنج اسلحه ی جدید در خود دارد. درست است که استودیو دایس اطلاعاتی از ظاهر و اسامی این اسلحه ها ارائه نکرده است اما می‌توان یک ایده ی کلی از آنچه که انتظار آن را باید داشته باشیم ارائه کرد:

  • یک اسلحه ی تک تیرانداز جدید – که بر اساس آتش رگباری و علاقه ی بازیکنان طراحی شده است
  • یک Carbine جدید – یک رگبار منحصر به فرد با گریپ سر خود
  • PDW جدید – یک اسلحه ی دفاع شخصی جدید با صدا خفه کن سر خود
  • اسلحه ی کمری جدید – یک اسلحه ی کمری دوربین دار منحصر به فرد که از گلوله های مگنوم استفاده می کند.
  • رگبار سبک جدید – از طریق خشاب تغذیه می شود و با بالانس جدید اسلحه ها چیزی ما بین رگبار سبک و سنگین است که با آن می توانید در حین راه رفتن دقیق شلیک کنید

حالت Gun Master که از محتوا ی دانلودی Close Quarters در Battlefield 3 به کاربران ارائه شد، مانند حالت Team Deathmatch یا همان حالت تیمی است، اما شما تنها وقتی اسلحه های جدید دریافت می کنید که دو نفر را پشت سر هم بکشید و اولین نفری که بتواند با آخرین اسلحه ای که می توان گرفت کسی را بکشد، برنده است.

این بروزرسانی همچنین ثبات کاربران را بر روی تمام پلتفرم ها افزایش می دهد، تعدادی از مشکلاتی که منجر به خراب شدن (کرَش شدن) بازی می شد را برطرف می کند و همچنین تمام اسلحه ها را دوباره بالانس می کند.

این بروزرسانی به صورت جدا در ساعات مختلف برای کاربران پلتفرم‌های میزبان این بازی قابل دانلود خواهد بود. آیا شما همچنان به انجام این بازی می‌پردازید؟ آیا اضافه شدن حالت Gun Master و تعدادی اسلحه شما را به صحنه نبرد بازمی‌گرداند؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده