// یکشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۷

ساخت لباس Hulkbuster شخصیت Iron man توسط یک معلم اهل چین

طرفداران مارول در اقصی نقاط جهان به شیوه‌های مختلفی علایق خود را به فیلم‌ های مارول نشان ‌می‌دهند، مانند مردی در چین که هالک‌باستر مرد آهنی را به زیبایی بازسازی کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Avengers: Age of Ultron در تعطیلات آخر هفته جاری، فروش خوب ۶۲۶ میلیون دلاری را در سراسر جهان تجربه کرد. زینگ‌ییل، معلم خوش ‌ذوق ۲۶ ساله‌ی دوره‌ی متوسطه، بخاطر علاقه زیادش به تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور کپی بسیار زیبایی را از لباس ویژه Iron Man‌، در پارکینگ خانه خود ساخته است. او  این لباس چشم‌نواز را مشابه نمونه زره Hulkbuster در فیلم  Avengers: Age of Ultron ساخته است.

این قسمت خبر شاید برای شما حاوی اسپویل باشد.

تونی استارک یا همان Iron Man لباس Hulkbuster‌ را برای مبارزه با هالک  به دلیل این که این غول سبز رنگ از کنترل خارج شده و به تهدیدی برای شهروندان تبدیل شده است، طراحی می‌کند. تا با استفاده از آن به مبارزه با هالک بپردازد.

پایان اسپویل

زینگ‌ییل، Hulkbuster‌ را در پارکینگ زیرزمینی خود به همراه دستیارش در شهر ژنگژو چین در طول دو ماه ساخته است. این ماکت، با ۳.۴ متر ارتفاع و ۵۰۰ کیلوگرم وزن تقریبا هم اندازه نمونه اصلی هالک‌باستر است.  زینگ‌ییل ماکت کوچک مرد آهنی را نیز برای تنها نبودن هالک‌باستر خود طراحی و ساخته است.  نتیجه‌ی نهایی پروژه‌ای فوق‌العاده را نشان می‌دهد.

منبع: BusinessInsider


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده