// یکشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

گزارش: وجود موانع جدی برای راه اندازی سرویس استریم تلویزیونی اپل

طبق شایعاتی پیرامون خدمات استریم اپل، ظاهرا مراحل تکمیل این خدمات با موانعی جدی مواجه شده که همین موضوع باعث تغییراتی در زمان راه‌اندازی خدمات استریم برنامه‌های تلویزیونی خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در ابتدا اپل قصد داشت برای رقابت با سونی VUE اواخر سال جاری خدمات تلویزیون خود را با ۲۵ کانال راه‌اندازی کند. با این‌ حال، با توجه به گزارشی که توسط Re/code منتشر شد. این شرکت در زمان توسعه خدمات به چند مانع جدی برای دریافت شبکه‌های پخش محلی مواجه شده است.

خدمات PlayStation Vue  توسط سونی برای استریم زنده‌ی برنامه‌های تلویزیونی راه‌اندازی شد. این خدمات دارای ۷۵ کانال بوده و برروی پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهد بود. سونی در زمان معرفی این خدمات گفته‌ بود که برنامه‌ی عرضه‌ی اپلیکشینی ویژه را برای دستگاه‌های iPad دارد.

با توجه به پیچیدگی‌های موجود در ایجاد این قبیل شبکه‌ها، ظاهرا زمان راه‌اندازی خدمات استریم تلویزیونی اپل در زمانی غیر از اواخر سال جاری میلادی خواهد بود. اوایل هفته‌ی جاری، یک گزارش جدید ادعا کرده بود که اپل از طرح‌ و نقشه‌های خود در راستای ورود به بازار تلویزیون عقب‌نشینی کرده است.

البته نباید فراموش کنید که اپل شرکت بزرگی در زمینه‌ های مختلف فناوری بوده و احتمال کنار کشیدن این شرکت از ورود به بازار استریم تلویزیون بعید به نظر می‌رسد. در هر حال باید منتظر واکنش اپل نسبت به این قبیل شایعات باشیم.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده