// یکشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

مدیر فنی سابق الکترونیک آرتز به شرکت مارمالید پیوست

آدابرتو برونو، مدیر فنی سابق الکترونیک آرتز به سمت معاونت بخش خدمات فناوری شرکت مارمالید، ارائه دهنده کیت‌های توسعه‌ی نرم‌افزاری موبایل منصوب شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

برونو به مدت ۹ سال از ماه آگوست سال ۲۰۰۶ در شرکت الکترونیک آرتز به عنوان مدیر فنی بخش موبایل و بازی‌های اجتماعی مشغول به فعالیت بود و ماه آپریل ۲۰۱۴ از سِمَت خود استعفا داد. او در مدت زمان فعالیت خود، بر روی طیف گسترده‌ای از بخش‌های مختلف کار می‌کرد. از بازی‌های لایسنسی ساده مثل Trivial Pursuit گرفته تا بازی‌هایی با کیفیت ساخت AAA مثل FIFA و Need for Speed جزو کارنامه‌ی فعالیتی او به حساب می‌آید.

الکترونیک آرتز

از زمانی که او شرکت الکترونیک آرتز را ترک کرد، به عنوان یک مشاور مستقل کار می‌کرد و در کنار آن مسئولیت مدیر فنی ارشد یک بازی موبایل به نام TrulySocial بر عهده گرفت. مارمالید بر تجربه‌ی برونو در زمینه‌ی واقعیت مجازی و شبیه‌سازی بصری و همچنین ۱۵ سال سابقه‌ی او در بازی‌های ویدئویی تاکید کرد. یکی از وظایف اصلی برون به عنوان معاون بخش خدمات فناوری، یافتن سریع سیستم‌عامل‌های جدید برای انجمن توسعه‌ی مارمالید است.

برونو طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

با کمک کیت‌های توسعه‌ی نرم‌افزاری آن‌ها (مارمالید) که منبعی از استعدادهای شگفت‌انگیز و فناوری‌های پیشرفته محسوب می‌شود، معتقدم که مارمالید اعتبار لازم را برای فعال‌سازی همه نوع توسعه‌دهند‌ه‌‌ای را دارد تا این سازندگان بتوانند بازی‌ها و اپلیکیشن‌های واقعا خلاقانه‌ای را بدون کوچکترین افتی در عملکرد آن بسازند.

منبع: gamesindustry


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده