// شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: اولین ویدیوی گیم‌ پلی بازی رایگان Total War: Arena

کریتیو اسمبلی توسعه‌دهنده بازی‌های رایانه‌ای امروز اولین ویدیوی گیم پلی بازی Total War: Arena را منتشر کرد. این بازی استراتژیک به صورت رایگان (Free-to-Play) عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی کریتیو اسمبلی آخر هفته‌ی جاری نیز اولین نمایش زنده‌ی مسابقه Total War: Arena را پخش می‌کند. این توسعه‌دهنده، بازی‌ها را از رویداد لیگ ورزشی الکترونیک  eSports  از شهر کلن آلمان استریم خواهد کرد. علاقمندان می‌توانند پخش زنده‌ این رویداد ورزشی را از کانال رسمی Total War در سایت توئیچ دنبال کنند. این رویداد از امروز ۲ خرداد ماه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

در صورتی که علاقمند به بازی کردن Total War: Arena، قبل از انتشار عمومی آن هستید.  می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی این بازی برای شرکت در نسخه‌ی آزمایشی آلفا ثبت نام کنید. نسخه آلفای بازی اکنون در اروپا در دسترس قرار دارد، سرور‌های ایالات متحده نیز به زودی فعال می‌شوند.

بازی رایگان Total War: Arena که مبتنی بر استراتژیک تیمی است با سبک «جنگ‌های چندنفره‌ی آنلاین میدانی»، امکان شرکت ۱۰ بازیکن در دو تیم مختلف را در جنگ‌هایی با مقیاس بزرگ می‌دهد.

دانلود ویدیو با کیفیت 480p

منبع:Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده