نویسنده: حامد افرومند
// شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: ویدیوی اختصاصی زومجی از گیم‌پلی شخصیت Ciri در بازی The Witcher 3

چند روزی است که The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شده و به انتظارها خاتمه داده است. در ادامه شاهد ویدیویی اختصاصی زومجی از روند گیم‌پلی این بازی باشید.

The Witcher 3: Wild Hunt پس از چند بار تاخیر سرانجام منتشر شد و کارشناسان و منتقدان را به حیرت وا داشت. توصیفات این بازی کاملا شایسته‌ی نامش بود و به نظر می‌رسد با یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی تاریخ مواجه هستیم.

ما نیز در زومجی بازی را برای ساعاتی امتحان کردیم و با این‌که هنوز چیز زیادی از عظمت این بازی را تجربه نکردیم، اما بسیار شگفت‌زده شدیم. بازی ازهر نظر کامل و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد و مشخص است که سی‌دی پراجکت با حوصله‌ی خاصی بازی را ساخته است. این را می‌شود حتی از ماموریت‌های فرعی بازی نیز فهمید، چرا که این ماموریت‌ها نیز ما را هیجان‌زده کردند و مشخص است که طراحی همه‌ی مراحل با وسواس خاصی صورت گرفته است.

Ciri The Witcher 3

اما همان‌طور که می‌دانید در این نسخه علاوه بر گرالت، قادر به کنترل شخصیت دیگری نیز هستید. از ماه‌ها قبل این موضوع اعلام شده بود که  Ciri نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در The Witcher 3 حضور خواهد داشت. اما تا قبل از انتشار بازی گیم‌پلی مربوط به Ciri را ندیده بودیم. شاید برایتان جالب باشد که برای اولین بار نحوه‌ی مبارزه‌ی او با دشمنان را ببینید. در ویدیوی زیر خواهید دید که Ciri چگونه به نبرد با گرگ‌ها پرداخته و به دختربچه‌ای که در جنگل گم شده کمک می‌کند تا راه خود را پیدا کند:

دانلود ویدیو

ضمنا به زودی منتظر بررسی بازی در زومجی نیز باشید.

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده