// جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۶

دنباله فیلم World War Z در تابستان سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد

به گزارش سایت هالیوود ریپورتر، دنباله‌ی فیلم سینمایی World War Z در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۱۳۹۶) بر روی پرده‌های سینما به نمایش درخواهد آمد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم World War Z براساس کتاب رمانی به همین نام، نوشته‌ی مکس بروکس ساخته شده است و ستاره‌ی این فیلم برت پیت، بازیگر سرشناس هالیوودی بود. داستان دنباله‌ی این فیلم توسط استیون نایت (نویسنده‌ی فیلم Shutter Island) نوشته می‌شود و کارگردانی آن‌ را خوان آنتونیو بیانا (کارگردان فیلم The Impossible) بر عهده دارد.

داستان نسخه‌‌ی اول به این صورت روایت می‌شد که گری لین ( برد پیت ) یک مامور سابق تجسس سازمان ملل است که سال‌های زیادی از عمرش را در کشورهای در حال جنگ و نزاع گذرانده، اما حالا به یک دلیل و آن هم خانواده، برای همیشه این کار را ترک کرده است. گری تصمیم گرفته تا از این پس به زندگی دو دختر و همسرش اهمیت بیشتری داده و در کنار آن‌ها باشد. اما در یک صبح معمولی در خیابان‌های فیلادلفیا، ناگهان همه شهر به‌هم ریخته و عده‌ای شروع به حمله به دیگران می‌کنند. به زودی معلوم می‌شود که افراد حمله کننده، به نوعی ویروس کشنده مبتلا شده اند که آن‌ها را تبدیل به موجوداتی درنده و خون‌خوار کرده که تنها هدف‌شان ویرانی و نابودی انسان‌ها است.

نسخه اول فیلم World War Z با بودجه سرسام‌آور ۱۹۰ میلیون دلار ساخته شد و توانست به فروشی معادل ۵۴۰ میلیون دلار  از زمان اکرانش در سال ۲۰۱۳ دست پیدا کند.

باید دید که نسخه‌ی دوم فیلم چگونه از آب درخواهد آمد و آیا باز هم سازندگان، سیاست را به صورت اشباع‌شده با این فیلم ترکیب خواهند کرد یا خیر. نظر شما درباره‌ی این فیلم چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده