// جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

فیل اسپنسر از علاقه خود نسبت به پورت بازی های انحصاری نسل قبلی می گوید

اگر شما هم جزو آن دسته از طرفدارانی هستید که نسبت به پورت بازی‌های ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان واکنش خوبی نشان می‌دهند، پس باید بگویم فیل اسپنسر نیز در جبهه‌ی شما قرار دارد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس باکس در حساب شخصی تویتر خود اعلام کرد که علاقه دارد بازی‌های نسل قبلی بیشتری را بر روی کنسول نسل جدید این کمپانی مشاهده کند. اما با تمام این احوال او ادامه داد که طرفداران نباید آنچنان امیدوار باشند.

هنگامی که در تویتر یکی از طرفداران راجع به عرضه‌ی بازی Fable Anniversary بر روی ایکس‌باکس وان سوال کرد، اسپنسر اینگونه جواب داد:

بازی‌های زیادی بر روی ایکس‌باکس 360 هستند که من دوست دارم برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه شوند اما قصدم این است که از زمان موجود برای خلق بازی‌های جدید استفاده کنیم بنا بر این اگر بخواهیم بیش از حد بر روی بازی‌های نسل قبلی تمرکز کنیم از ساخت بازی‌های جدید باز می‌مانیم.

بازی Fable Anniversary که نسخه‌ای بروزرسانی شده نسبت به نسخه‌ی سال ۲۰۰۴ بوده هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی است.

کنسول ایکس‌باکس وان درحال حاضر این قابلیت را ندارد که از بازی‌های نسل قبلی به صورت فیزیکی پشتیبانی کند اما با این حال حدود دو سال گذشته کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که دستگاه آن‌ها قابلیت این را دارد که از سیستم استریم بازی‌های رایانه‌ای استفاده کند، این به آن معناست که می‌توان مانند سیستم پلی‌استیشن ناو بازی‌های نسل قبلی را به صورت آنلاین بر روی ایکس‌باکس وان اجرا کرد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده