// جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تاریخ انتشار قسمت چهارم بازی Game of Thrones مشخص شد

تل‌تل گیمز اعلام کرد که قسمت چهارم بازی Game of Thrones به نام Sons of Winter (پسران زمستان) هفته‌ی بعد در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

داستان بازی از خاندان فورستر روایت می‌شود؛ در زمانی که رویدادهای جنگ پنج پادشاه اتفاق می‌افتد. بازی از دید چندین شخصیت دنبال می‌شود، از جمله اعضای اصلی خانواده و حتی شخصی که به عنوان خدمتکار در خانه مشغول به کار است. در قسمت چهارم سرنوشت خانواده فورستر در تعادل قرار گرفته است و تمامی اعضای خانواده در امنیت به سرمی‌برند. به دلیل این که شاید هنوز موفق به تجربه‌ی قسمت سوم نشده‌اید، از افشای بیشتر داستان بازی خودداری می‌کنیم.

بازی سریالی Game of Thrones در مجموع دارای شش قسمت است که تاکنون سه قسمت آن به نام‌های Iron From Ice، The Lost Lords و The  Sword in the Darkness منتشر شده است. قسمت چهارم به نام Sons of Winter در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و کاربران شبکه‌ی پلی‌استیشن (پلی‌استیشن 3 و 4) آمریکا در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران ایکس‌باکس (ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان) در سراسر دنیا و کاربران شبکه‌ی پلی‌استیشن اروپا می‌توانند بازی را یک روز بعد در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) دانلود کنند. نسخه‌ی اندروید و iOS بازی هم در تاریخ ۲۸ می (۷ خرداد) منتشر می‌شود.

ویدئویی نیز از قسمت چهارم بازی منتشر شده است که در زیر توجه شما را به دیدن آن جلب می‌کنم:

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده