// جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷

نسخه بازسازی شده Need for Speed برای پلتفرم های نسل هشتمی معرفی شد

همان طور که وعده داده شده بود، بازی Need for Speed جدید به همراه یک تیزر منتشر شد و ماه آینده بازی به صورت کامل رونمایی می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این بازی توسط استودیوی گوست گیمز ساخته می‌شود و یک بازسازی کامل شامل سیستم شخصی‌سازی‌ وسیع، فرهنگ صحیح رانندگی شهری، جهان آزاد واقع در شب و یک روایت داستان همه‌جانبه است. سازندگان بازی از همان نسخه‌ی موتور گرافیکی فراست‌بایت استفاده می‌کنند که برای  ساخت Star Wars: Battlefront استفاده می‌شود.

مارکوس نیلسون، تهیه‌کننده اجرایی استودیوی گوست گیمز در کنفرانس مطبوعاتی می‌گوید:

همچنان تاریخ ۲۰ ساله‌ی خودمان را یدک‌ می‌کشیم و یک سال از عرضه‌ی بازی خود‌داری کردیم (سال ۲۰۱۴)، حال می‌خواهیم بازی را که همیشه می‌خواستیم، بسازیم. ما به حرف‌های طرفداران گوش کردیم و تجربه‌ای را که ارائه خواهیم داد که تصورات آن‌ها را دربر گیرد و شور و اشتیاق آن‌ها را در مقابل ماشین‌ها و سرعت را تخلیه کند.

استودیوی گوست گیمز در کارنامه‌ی خود ساخت یکی از نسخه‌های Need for Speed بازی به نام Need for Speed Rivals را در کارنامه‌ی خود دارد و از این حیث در ساخت این بازی باتجربه است.

بازی Need for Speed در پاییز سال جاری در سراسر جهان برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

رونمایی کامل بازی در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد ۱۳۹۳) در کنفرانس E3 الکترونیک آرتز انجام می‌شود.

تیزر کوتاهی نیز از بازی منتشر شده است که در زیر توجه شما را به دیدن آن جلب می‌کنم:

دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

تصاویری مربوط به این بازی هم در زیر قابل مشاهده است:

خاطرات کودکی بسیاری از گیمر‌ها با بازی Need for Speed عجین شده است و حال با معرفی این نسخه‌ی بازسازی شده شاید دوباره این خاطرات در ذهن طرفداران تداعی شود. آیا شما از طرفداران این بازی رانندگی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده