نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: گیم‌پلی محتوای دانلودی The Executioner بازی The Evil Within

به تازگی یک تریلر از گیم‌پلی آخرین محتوای دانلودی بازی ترسناک The Evil Within با نام The Executioner منتشر شده است. در این محتوای دانلودی بازیکن‌ها هدایت «نگهبان»، یکی از شخصیت‌های منفی The Evil Within را به عهده می‌گیرند.

در این تریلر با نمای دوربین اول‌شخص The Executioner بیشتر آشنا می‌شویم و سلاح‌های موجود در این محتوای دانلودی را می‌بینیم. The Executioner بازیکن‌ها را در کاخ ویکتوریانو و در نقش نگهبان، با آن چکش بزرگ و معروفش قرار می‌دهد و داستان بازی را از دید این شخصیت دنبال می‌کند.

دانلود ویدیو

محتوای دانلودی The Executioner از تاریخ ۵ خرداد ۹۴ در دسترس خواهد بود و بازیکن‌ها می‌توانند آن را به تنهایی با پرداخت ۴.۹۹ دلار خریداری کنند و یا با تهیه‌ی Season Pass بازی به قیمت ۱۹.۹۹ دلار این محتوا را در اختیار داشته باشند. Season Pass بازی The Evil Within شامل دو محتوای دانلودی قبلی بازی یعنی The Assignment و The Consequence نیز هست.

The Evil Within در تاریخ ۲۲ مهر ۹۳ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. منتقد زومجی در بررسی خود از این بازی، امتیاز خوب ۷.۵ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفت. ضمنا پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی نگاهی دیگر به بازی The Evil Within را نیز مطالعه کنید.

منبع: GameSpot