// پنجشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹

سونی تایید کرد: بسته‌ الحاقی برای بازی Bloodborne عرضه خواهد شد

اینطور که پیدا است، سونی از موفقیت‌های شگفت‌انگیز بازی انحصاری Bloodborne چه در حیطه‌ی فروش و چه نگاه منتقدین، می‌خواهد نهایت استفاده را ببرد و این بازی را با بسته‌های الحاقی جدید باز هم گسترش دهد. با زومجی همراه باشید.

شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی بخش سرگرمی‌های سونی در حساب توییتر خود، از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی برای بازی Bloodborne خبر داد:

بسیاری از مردم در مورد اینکه آیا ما برای Bloodborne محتوای دانلودی می‌سازیم یا خیر سوال کردند، حالا می‌توانم بگویم اولین بسته‌ی الحاقی این بازی در راه است. منتظر اطلاعات بیشتر در اواخر سال جاری باشید.

هیداتاکا میازاکی، خالق سری بازی‌های Soul و بازی انحصاری جدید Bloodborne، قبلا نسبت به عرضه‌ی بسته‌ الحاقی یا محتوای دانلودی برای بازی انحصاری Deamon Souls برای پلی‌استیشن 3 امتناع کرده بود، اما سیاست خود را در بازی‌های مجموعه Dark Souls تغییر داد و شاهد بسته‌ها و محتواهای اضافه‌ای مانند Crown of the Sunken King، Old Iron King و Ivory King بودیم. البته بسته ی Artorias of the Abyss را هم نباید از قلم انداخت. با توجه به این موضوع که بازی انحصاری Bloodborne موفقعیت‌های همه جانبه‌ای در کنسول پلی‌استیشن 4 کسب کرده، انتظار این را داشتیم که سونی و استودیو فرام‌سافت‌ور نسبت به گسترش دنیای این بازی در قالب بسته‌های دانلودی اقدام کنند.

امکان اینکه در نمایشگاه E3 خبری از بسته‌ی الحاقی جدید Bloodborne بشنویم زیاد است، با این حال طبق گفته‌ی یوشیدا احتمالا اطلاعات تکمیلی این بسته اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما هم جزو کسانی هستید که Bloodborne را تجربه کردید و دوست دارید تا باز هم به کاوش و نبرد در دنیای بی‌رحم آن ادامه دهید؟

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده