// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

قسمت چهارم بازی Game of Thrones به زودی عرضه می شود

پس از عرضه‌ی قسمت سوم بازی Game of Thrones، ساخته‌ی استودیوی تل‌تل گیمز، عده‌ی بسیاری منتظر عرضه‌ی قسمت چهارم آن هستند. این استودیوی امروز اعلام کرد که به زودی قسمت چهارم بازی تحت عنوان Sons of Winter (پسران زمستان) عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی سریالی Game of Thrones در مجموع دارای شش قسمت است که تاکنون سه قسمت آن به نام‌های Iron From Ice، The Lost Lords و The Sword in the Darkness برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 و سیستم عامل‌های iOS و اندروید منتشر شده است.

داستان بازی از خاندان فورستر روایت می‌شود؛ در زمانی که رویدادهای جنگ پنج پادشاه اتفاق می‌افتد. بازی از دید چندین شخصیت دنبال می‌شود، از جمله اعضای اصلی خانواده و حتی شخصی که به عنوان خدمتکار در خانه مشغول به کار است.

تصاویر زیبایی هم از قسمت چهارم بازی منتشر شده است که در این تصاویر شاهد حضور اژدها هم هستیم. این تصاویر در زیر قابل مشاهده هستند:

آیا قسمت‌های قبلی این بازی را تجربه کرده‌اید؟ آیا این بازی سریالی توانسته انتظارات  شما را از یک بازی اقتباسی براساس سریال بازی‌ تاج و تخت برطرف کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: toucharcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده