نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

در بازی World of Warcraft عکس سلفی بگیرید و جایزه ببرید

با معرفی دوربین سلفی در بازی پرطرفدار World of Warcraft در اوایل سال جاری، حالا بلیزارد پرده از یک مسابقه با مضمون عکس‌های سلفی درون بازی برداشت. مسابقه‌ای که می‌توانید با برنده شدن در آن یک آیفون 6 ببرید یا حتی به صورت رایگان به نمایشگاه BlizzCon بروید.

برای شرکت در این مسابقه که آغاز شده و در حال برگزاری است، باید تشخیص دهید که عکسی که هر هفته در صفحه مسابقه قرار داده می‌شود در کجای بازی گرفته شده، سپس به همان نقطه رفته، از شخصیت‌ خود عکس سلفی گرفته و برای بلیزارد ارسال کنید. اما جوایز این مسابقه چه خواهد بود؟

از ماه ژوئن، بلیزارد هر هفته از میان شرکت‌کنندگان به صورت اتفاقی تعدادی را به عنوان برنده اعلام و جوایزی مانند کیف و کتاب‌های هنری بازی به همراه کد‌های مورد استفاده در بتل‌نت و حتی یک آیفون 6 را به برندگان اهدا می‌کند. جایزه بزرگ نیز یک سفر دو نفره به نمایشگاه BlizzCon سال ۲۰۱۵ خواهد بود که در نوامبر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد. برنده این جایزه نیز به صورت اتفاقی از بین شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر شامل قوانین شرکت در مسابقه به صفحه این مسابقه رفته و آن‌ها را مطالعه کنید.

دیروز در زومجی خواندید که بلیزارد اقدام به بن کردن ۱۰۰ هزار نفز از کاربران این بازی کرده است. همچنین اگر از علاقه‌مندان به فیلم Warcraft هستید مطلع باشید که اولین تصویر رایانه‌ای از این فیلم فاش شد.

نظر شما درباره این مسابقه چیست؟ شما هم می‌توانید در مسابقه سلفی بلیزارد شرکت کنید و جایزه بگیرید. عکس‌های سلفی خود را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده