نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

سازندگان Fallout مشغول به ساخت بازی Mad Max بوده اند

استودیوی اینترپلی، سازنده‌ی مجموعه‌هایی چون Fallout و Baldur's Gate و The Bard's Tale، در یک مقطع زمانی بر روی نسخه‌ی قدیمی بازی Mad Max مشغول به کار بود. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

برایان فارگو، موسس اینترپلی در گفتگو با وبسایت کوتاکو اعلام کرد که قرارداد ساخت این بازی با جورج میلر، خالق Mad Max تقریبا به مرحله‌ی نهایی رسیده بود. فارگو گفت:

من با او در جت اختصاصی کمپانی یونیورسال، به سمت ویسلر کانادا پرواز کردم (چون یونیورسال صاحب نیمی از سهام اینترپلی بود) و حدود سه ساعت با هم بودیم. Mad Max 2: The Road Warrior برای یک دهه فیلم محبوب من بود. من آن را بارها و بارها تماشا کرده بودم، بنابراین من یکی از طرفداران کارهای میلر محسوب می‌شدم. میلر هم با Wasteland و Fallout آشنا بود و کارهایی که ما انجام داده‌ بودیم را دوست داشت. نیمی از پرواز مربوط به طرفداری ما بود و نیم دیگر آن را درباره‌ی ساخت یک چیز جدید صحبت کردیم.

طبق ادعای فارگو، میلر به او اجازه داد تا فیلمنامه‌ی Fury Road را مطالعه کند و قرار شد اینترپلی نیز یک بازی نقش‌آفرینی گروهی شبیه بازی‌های Fallout و Wasteland بسازد. اما وقتی کمپانی الکترونیک آرتز از این موضوع باخبر شد، یک پیشنهاد ۲۰ میلیون دلاری برای در اختیار گرفتن حق انتشار Mad Max را به میلر ارائه داد. میلر قرارداد همکاری با الکترونیک آرتز را امضا کرد اما نه بازی ساخته شد و نه ۲۰ میلیون دلار به میلر رسید.

فارگو همچنین گفت که بخشی از مشکل مربوط به مسیر پر فراز و نشیب ساخت فیلم Mad Max بود. کمپانی فاکس انتشار این فیلم را به برادران وارنر واگذار کرد و سپس به مدت چند سال ساخت آن متوقف شد.

بازی جدید مجموعه‌ی Mad Max هم‌اکنون توسط استودیوی اولانچ، سازنده‌ی بازی Just Cause، در دست ساخت است. این بازی که توسط برادران وارنر برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، لینوکس، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود، یک اکشن سوم‌شخص دنیای باز خواهد بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده