نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

یک بازی رومیزی از سری Crysis در حال ساخت است

بازی‌های مجموعه‌ی Crysis به خاطر گیم‌پلی سریع و جذاب، استفاده از تکنولوژی لباس نانو و گرافیک مثال‌زدنی‌شان معروف هستند، اما آیا ساخت یک بازی فکری و رومیزی از این مجموعه نیز با استقبال بازیکن‌ها مواجه می‌شود؟

استودیوی آلمانی فریم 6 که تجربه‌ی ساخت بازی برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل را دارد، چند روز پیش یک کمپین کیک‌استارتر برای Crysis Analogue Edition، که یک بازی رومیزی بر اساس مجموعه‌ی تیزاندازی اول شخص Crysis است، راه‌اندازی کرد. این استودیو درباره‌ی ساخت این بازی توضیح داد:

تیم طراحی مجموعه‌ی اصلی Crysis، علاوه بر اینکه مجوز ساخت این بازی را به ما دادند، با دارایی‌های بصری اصلی به ما کمک کردند و بخشی از تیم اطمینان کیفیت ما برای ساخت این بازی بودند. این همکاری باید یک تجربه اصیل واقعی را تضمین کند و در عین حال باید محتوای جدیدی را برای طرفداران بازی‌های رومیزی فراهم نماید.

فریم 6 در توضیح روند بازی Crysis Analogue Edition، آن را یک استراتژی سریع ۲ تا ۸ نفره می‌نامد که دارای حالت‌های متنوعی است. دو گروه مخالف روی یک صفحه‌ی پوشیده از شش‌ضلعی‌ها با یکدیگر مبارزه می‌کنند و باید با استفاده از توانایی‌های لباس نانو، سنگرگیری، و سایر آیتم‌هایی که توسط کارت‌ها و ریختن تاس تعیین می‌شوند، برای پیروز شدن تلاش کنند.

کمپین کیک‌استارتر بازی با هدف جذب بودجه‌ی ۸۵٫۰۰۰ یورویی (تقریبا ۹۵٫۰۰۰ دلار) ایجاد شده و تا ۲۲ خرداد ادامه دارد. تا این لحظه بیش از ۲۳٫۰۰۰ یورو توسط ۲۳۴ نفر به سازندگان Crysis Analogue Edition اهدا شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا کمک به ساخت این بازی می‌توانید به صفحه‌ی کیک‌استارتر آن مراجعه کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده