نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰

بررسی بازی Project Cars به زودی از زومجی

نوبتی هم که باشد، نوبت بازی‌های سبک رانندگی و صدای موتور اتومبیل‌های پر زرق و برق است. ما در زومجی در حال تجربه بازی Project Cars هستیم و به زودی بررسی آن‌ را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در ادامه می‌توانید تریلر اختصاصی زومجی از این بازی را تماشا کنید.

پس از مدت‌ها انتظار و تاخیرهای پی‌در‌پی، بالاخره بازی مورد انتظار Project Cars عرضه شد و حالا طرفداران سبک رانندگی می‌توانند این بازی را تجربه کنند و از صدای موتور ماشین‌ها و همچنین جاده‌های زیبای آن لذت ببرند.

حالا می‌توانید بررسی بازی Project Cars را در زومجی مطالعه کنید:

بررسی بازی Porject Cars

ما در زومجی در حال تجربه و کند و کاو این بازی هستیم تا آن را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف بازی را به گوش شما برسانیم. اولین نکته بازی، بروزرسانی روز اول آن است که حجمی معادل ۸۱۷ مگابایت دارد. تنها نکته‌ای که فعلا می‌توانیم راجع به این بازی با شما به اشتراک بگذاریم این است که Project Cars ارزش مدت‌ها انتظار را داشت و حالا طرفداران سبک رانندگی می‌توانند یک بازی ناب را در این سبک تجربه کنند. اگر هنوز تصمیم خود را برای خرید یک بازی در سبک رانندگی نگرفتید، زومجی را دنبال کنید تا در روزهای آینده بررسی این بازی را مطالعه کرده و به صورت ریزبینانه با تمامی جوانب آن آشنا شوید.

برای شروع شما را به تماشای تریلر اختصاصی زومجی از این بازی دعوت می‌کنیم:


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده