نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۶

ظاهر بازی Duke Nukem: Mass Destruction قبل از شکایت استودیو گیِرباکس و لغو شدن آن

سال گذشته استودیوی اینترسپتور اینترتینمنت، سازنده‌ی بازسازی اخیر بازی Rise of the Triad، با همکاری تری‌دی رلمز بازی Duke Nukem: Mass Destruction را معرفی کردند، اما با شکایت استودیوی گیرباکس، صاحب آی‌دی Duke Nukem ساخت این بازی متوقف شد.

Duke Nukem: Mass Destruction یک اکشن نقش‌آفرینی با زاویه‌ی دوربین بالا به پایین بود که برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن در دست ساخت قرار داشت. به مدت کوتاهی پست از اعلام خبر شکایت گیرباکس و لغو ساخت این بازی، استودیوی اینترسپتور بازی جدید دیگری به نام Bombshell را معرفی کرد که اتفاقا آن هم یک اکشن نقش‌آفرینی با نمای دید بالا به پایین برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن بود. تنها یک تفاوت بین این دو بازی وجود داشت؛ به جای دوک، شخصیتی مونث به نام شلی بمبشل هریسون با یک بازوی مکانیکی، قهرمان اصلی Bombshell بود.

حالا به لطف انتشار چند تصویر مربوط به پرونده‌ی شکایت گیرباکس که توسط یکی از کاربران NeoGAF پیدا شده است، ما می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به این بازی داشته باشیم، البته قبل از اینکه بمبشل جای دوک را بگیرد.

2867386-duke1

2867380-duke2

این کاربر NeoGAF همچنین اعلام کرده که طبق بررسی‌های او، پرونده‌ی شکایت گیرباکس هنوز بسته نشده و دادگاه رای خود را در این باره صادر نکرده است. البته می‌دانیم که حق انتشار مجموعه‌ی Duke Nukem اکنون در اختیار گیرباکس است و این شرکت می‌تواند طبق قانون از ساخت و انتشار بازی‌های این سری توسط سایر استودیوی جلوگیری کند.

Bombshell که با موتور آنریل ۳ ساخته می‌شود، امسال برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده