نویسنده: فرشید معتمد
// یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

شرکت Cyber Power کامپیوترهای شخصی متفاوت Trinity را عرضه کرد

اگر نمایشگاهِ CES امسال را دنبال کرده باشید، احتمالا در مورد سیستم‌های جدیدِ شرکت Cyber Power موسوم به Fang Trinity شنیده باشید. حالا با عرضه این پی‌سی‌ها می‌توانید به خریداری آن‌ها اقدام کنید.

در زمانِ برگزاریِ نمایشگاه CES 2015، این سیستم‌های آماده توسط بسیاری از رسانه‌ها نشان "بهترین محصول CES" را دریافت کردند و سرانجام، هم اکنون آماده‌ی فروش هستند.

اولین موردی که در مورد این سیستم‌ها توجه شما را جلب می‌کند، طراحی آن است. شرکت سایبِر پاوِر محصولی کاملا غیرِ مرسوم را تولید کرده و آن را به سه  محفظه‌ی اصلی تقسیم نموده است که هر یک از این بخش‌ها خنک کننده وتهویه‌ی مستقل خود را دارند. هر مدل از یک مادربرد در استاندارد ITX استفاده می‌کند که باعث صرفه‌جویی در فضای مورد نیاز می‌شود. کیس خارق العاده‌ی ما در اینجا مدل Tristellar، محصولِ شرکتِ DeepCool است که محصولاتِ خنک کننده‌ی آن در بازار ایران هم موجود است.

CyberPower-Fang-Trinity-gaming-PC-1

CyberPower-Fang-Trinity-gaming-PC-2

ابتدایی‌ترین مدلِ این سری محصولات، Trinity 100 نام دارد که قیمت ٩٩٩ پوند دارد و با پردازنده‌ی AMD 7850K، ٨ گیگابایت رم DDR3، هارددیسک یک ترابایتی و کارت گرافیک R9 285 با حافظه‌ی ٢ گیگابایتی عرضه می‌شود که تا حد مطلوبی می‌تواند بازی‌های روز را در رزولوشن 1080p اجرا کند. برای خنک کننده هم مدل Corsair H55 در نظر گرفته شده که به همراه تمام قطعات، درون این کیسِ گیمینگ جاسازی شده است.

مدل بعدی یعنی Trinity 200، محصولِ میانیِ این سری با قیمت ١٤٩٩ پوند است که شامل پردازنده‌ی Intel Core i5 4690K، ١٦ گیگابایت رم DDR3 و کارت گرافیک رده بالای GTX 970 می‌شود. سیستمِ خنک کننده و کیس با مدل قبلی یکسان است اما هارددیسکِ ١ ترابایتی با یک SSD با ظرفیت ٢٤٠ گیگابایت جایگزین شده است.

CyberPower-Fang-Trinity-gaming-PC-4

سرانجام مدلِ رده بالا با نام Trinity XTREME عرضه می‌شود که ٢٥٩٩ پوند قیمت‌گذاری شده است. این مدل از پلاتفرم فوق حرفه‌ای Intel X99 بهره گرفته است. شما در این مدل پردازنده‌ی Intel Core i7 5820K که با Corsair H55 خنک می‌شود، ١٦ گیگابایت رم DDR4، یک SSD با ظرفیت ٢٤٠ گیگابایت و یک کارت گرافیک Titan X محصول انویدیا را خواهید یافت، کارتی که قوی‌ترین کارتِ گرافیکِ گیمینگِ دنیا در حالِ حاضر است.

آخرین سریِ محصولاتِ شرکتِ سایبِرپاوِر در زمینه‌ی پی‌سی‌های گیمینگ بدون هیچ اغراقی، استثنایی به نظر می‌رسند. اگر چه انتظار داشتیم که سازنده ازخنک کننده‌های بهتری، مخصوصا در مدل X99 استفاده کند، اما در مجموع سیستم‌های این سری دارای ترکیبِ سخت افزاریِ مناسبی بوده و با طراحی متفاوتِ خود، قصدِ تصاحبِ دل گیمرهای مشکل پسند را دارند.

منبع: kitguru


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده