نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱

حضور شخصیت کیلِر فِراست در سریال The Flash تایید شد

دَنیِلِ پانابِیکِر، بازیگر شخصیت کِیتلین اِسنو در سریال The Flash حضور شخصیت ضدقهرمان کیلِر فِراست (Killer Frost) را در این سریال تایید کرد. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.

اِسنو که یکی از اعضای آزمایشگاه اِستار است، در آخرین جلسه پرسش و پاسخ خود با طرفداران اعلام کرد شخصیت وی در سریال The Flash به کیلِر فِراست تبدیل خواهد شد:

از همان ابتدا، به خوبی می‌دانستم کِیتلین اِسنو به کیلِر فِراست تبدیل می‌شود، برای لباس پوشیدن و قرار گرفتن جلوی دوربین صبر ندارم.

در حالی که پانابِیکِر اعلام نکرد کِیتلین چگونه قدرت کیلِر فِراست را دریافت خواهد کرد و به ملکه‌ی یخی تبدیل خواهد شد، از طرفداران دعوت کرد قسمت آخر فصل اول سریال The Flash را برای سر در آوردن از این ماجرا تماشا کنند.

بنابراین به نظر اِسنو (Snow: برف) هفته آینده سرمای واقعی و قرار داشتن قدرت یخ در دستان خود را حس خواهد کرد. پانابِیکِر همچنین در صحبت‌های خود اعلام کرد تیم تولید سریال The Flash در حال حاضر برای شخصیت کیلِر فِراست لباس مخصوص هم تولید کرده است.

چیزی که من متوجه آن نمی‌شوم این است که کیلِر فِراست یک ضدقهرمان و آدم‌کش منفور در کتاب‌های کامیک DC است و شخصیت کِیتلین اِسنو به هیچ‌وجه با این نسبت‌ها جور در نمی‌آید. شاید شخصیت اِسنو در فصل دوم سریال The Flash تغییر پیدا کند و به یک ضدقهرمان تبدیل شود، اما در حال حاضر نمی‌توان هیچ حدس قطعی‌ای را در این رابطه زد.

پانابِیکِر در انتهای صحبت‌های خود گفت در اپیزود هفته آینده شاهد یک عروسی خواهیم بود و در توصیفات خود این قسمت را «جذاب، بی‌رحمانه و احساسی» خطاب کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده