نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

عرضه بازی Divinity: Original Sin Enhanced Edition برای کنسول‌های نسل هشتم

استودیو لاریان، سازنده بازی دوست‌داشتنی Divinity: Original Sin امروز اعلام کرد نسخه بهینه‌سازی شده این بازی با نام Divinity: Original Sin Enhanced Edition در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

براساس صحبت‌های سازندگان، بازی Divinity: Original Sin Enhanced Edition از کنترلر، قابلیت co-op و بازی کردن با دوستان در یک تلویزیون و البته شخصیت‌هایی که کاملا صداگذاری شده‌اند پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، داستان بازی هم دست‌خوش تغییراتی شده و یک پایان جدید هم به آن اضافه شده است.

تمام این خصوصیات در نسخه بهینه‌سازی شده بازی وجود دارند و دارندگان نسخه رایانه‌های شخصی بازی می‌توانند بازی خود را به صورت رایگان به این نسخه ارتقا دهند. نسخه بهینه‌سازی شده یک بازی جدید است و برای همین دارای سیستم موردنیاز جدید خود است. سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند بازی از فایل‌های ذخیره شده گذشته پشتیبانی نمی‌کند و برای  جرای آن به دایرکت‌ایکس ۱۱ و سیستم عامل ۶۴ بیتی نیاز خواهید داشت.

اگرچه استودیو لاریان تاریخ انتشار این نسخه را اعلام نکرده، اما گفت در نمایشگاه E3 2015 اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر خواهد کرد.

بازی Divinity: Original Sin Enhanced Edition که در سبک نقش‌آفرینی کلاسیک و فانتزی است، در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. دارندگان نسخه رایانه‌های شخصی می‌توانند بازی خود را به صورت رایگان به نسخه Enhanced Edition ارتقا دهند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده