نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

بازی Candy Crush Saga از ابتدا روی ویندوز ۱۰ نصب خواهد بود

شرکت کینگ که به عنوان یکی از سازندگان مطرح بازی‌های اجتماعی شناخته می‌شود، بازی محبوب خود در سبک جورچین سه‌تایی یعنی Candy Crush Saga را برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌کند.

در واقع Candy Crush Saga به صورت پیش‌فرض بر روی ویندوز ۱۰ نصب خواهد بود و هر کسی که ویندوزش را به این نسخه ارتقا دهد یا یک نسخه‌ی جدید از آن را تهیه و نصب کند، می‌تواند از بازی کردن Candy Crush Saga نیز لذت ببرد. این بازی روی ویندوز از قابلیت پلتفرم متقابل (Cross-Platform) با iOS و اندروید نیز پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که بازی‌های دیگر شرکت کینگ نیز برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهند شد، اما هنوز نام این بازی‌ها مشخص نشده است.

کینگ اخیرا گزارش مالی خود برای سه‌ماهه‌ی جاری سال را منتشر کرده بود که کاهش درآمد‌های شرکت را به نمایش می‌گذاشت. این کمپانی به همین دلیل به سرمایه‌گذاران اعلام کرد که در دوره‌ی جاری انتظار سود کمتری را داشته باشند.

ویندوز ۱۰ تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی و پس از آن برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. کاربران فعلی ویندوز می‌توانند این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت را به طور رایگان دریافت و نصب کنند. ویندوز ۱۰ همچنین با یک برنامه‌ی جدید برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و از قابلیت استریم بازی‌ها روی این کنسول نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده