// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

همکاری مارول با کارگردان فیلم Selma برای ساخت فیلم های جدید خود

استودیوی فیلم‌سازی مارول و آوا دوورنای با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو پرداخته‌اند تا بتوانند کارگردان فیلم Selma را برای ساخت فیلم‌های Black Panther یا Captain Marvel به کار گرفته شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

منابع خبری می‌گویند که مارول می‌خواهد یک کارگردان سیاه‌پوست برای Black Panther و یک زن برای فیلم Captain Marvel استخدام کند. همچنین مارول افزود که با دیگر کارگردان‌ها نیز وارد بحث شده است.

مارول فاز سوم فیلم‌های سینمایی خود را معرفی کرد. فیلم Black Panther برای عرضه در تاریخ ۸ جولای ۲۰۱۸ (۲۷ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و Captain Marvel چند ماه بعد در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

Black Panther در اواخر دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی معرفی شد و فرق اساسی با سایر ابر قهرمان‌ها داشت. او اولین ابرقهرمان سیاه‌پوست دنیای کتاب‌های کمیک بود. البته لازم به ذکر است که چادویک بوزمن در نقش Black Panther قرار است در فیلم Captain America: Civil War که سال آینده‌ اکران می‌شود، ظاهر شود و این اولین حضور این ابرقهرمان سیاه‌پوست در سینماها به حساب می‌آید.

Captain Marvel براساس ابرقهرمان کتاب کمیک مارول به نام کارول دنورز ساخته می‌شود. او یک خلبان نیروی هوایی است که قابلیت پرواز کردن، قدرت و عدم آسیب‌پذیری دارد. او را با اسم خانم مارول هم در کتاب‌های کمیک می‌شناسند.

Selma فیلمی تاریخی/ درام به کارگردانی آوا داورنای است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این فیلم نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردان در جوایز گلدن گلوب و جوایز سال منتقدان شده است

سلما، فیلم مهیج و یک درام تاریخی نیرومند در مورد مبارزه‌ی طولانی و خستگی ناپذیر مارتین لوترکینگ برای کسب حقوق شهروندی و از جمله حق رای برای سیاه‌پوستان آمریکا و مسائل نژادپرستی است.

به نظر شما آیا این کارگردان برای ساخت فیلم‌های مورد نظر مارول مناسب است؟ نظرات خود را پیرامون این خبر با ما در میان بگذارید.

منبع: polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده