نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

سونی: نگران برنامه عرضه بازی های خود برای تعطیلات سال نوی میلادی نیستیم

باوجود بازی‌های بزرگی چون Halo 5, Forza Motorsport 6 و Rise of the Tomb Raider که در تعطیلات سال نوی میلادی امسال برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شوند، سونی هیچ نگرانی‌ای مبنی بر برنامه‌ و بازی‌های خود در این نقطه حساس از سال ندارد. با زومجی همراه باشید.

فِرگال گَرا، یکی از مدیران سونی در بریتانیا در این رابطه گفت:

در حال حاضر زیاد وارد جزئیات نمی‌شوم. همین حالا هم بازی‌هایی چون Tearaway و No Man's Sky وجود دارند که مردم نسبت به آن‌ها هیجان‌زده هستند. این تنها شروع کار ما برای این بُرهه از سال است. بنابراین من هیچ نگرانی‌ای مبنی بر این‌که پلی‌استیشن 4 از کمبود بازی‌های بزرگ در تعطیلات سال نوی میلادی رنج می‌برد ندارم.

گَرا در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد چرا هنوز بازی‌های زیادی را از سوی استودیوهای اختصاصی آن‌ها برای پلی‌استیشن 4 منتشر نشده است:

احساس می‌کنم پلتفرم جدید جاه‌طلبی سازندگان و توانایی آن‌ها برای انجام کارهایی که می‌توانند با سخت‌افزار انجام دهند را افزایش داده است. درگذشته ما برای عرضه چند بازی عجله و چند بازی نیمه‌ کامل را منتشر کردیم. شاید همین مسئله ما را مجاب کرد در عرضه بازی عجله نکنیم و کار خود را به‌درستی انجام دهیم.

خبر خوب این است که همان‌طور که مردم تجربیات بیشتری را با سخت‌افزار کسب می‌کنند، توانایی عرضه بازی‌ها در زمان درست بهبود پیدا خواهد کرد. اخباری به گوش من می‌رسد که نشان می‌دهد بازی‌سازان درک بهتری از سخت‌افزار پیدا کردند، بنابراین اوضاع در ادامه به شدت بهتر خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما کدام یک از دو کمپانی سونی و مایکروسافت فروش بیشتری را در تعطیلات سال نوی میلادی کسب خواهند کرد؟

منبع: Videogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده