نویسنده: مجید سجادی
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۲

امسال در بلیزکان مسابقات Heroes of the Storm هم خواهیم داشت

بلیزارد اعلام کرد که مسابقات قهرمانی جهان Heroes of the Storm به همراه دیگر بازی‌های بلیزارد در بلیزکان امسال برگزار خواهد شد، با زومجی همراه باشید.

بلیزارد یکی از معدود شرکت‌های بازی سازی است که کنفرانس اختصاصی خود را دارد و هر سال رویداد بلیزکان بصورت اختصاصی با موضوع بازی‌های این شرکت برگزار می‌شود. یکی از اتفاقات جالب در بلیزکان برگزاری مسابقات حرفه‌ای با شرکت بهترین بازیکنان جهان است. ساعاتی پیش بلیزارد اعلام کرد که امسال بازی Heroes of the Storm هم در کنار بازی‌های World of Warcraft، Hearthstone و StarCraft 2، مسابقات اختصاصی خود را خواهد داشت.

جایزه‌ی تعیین شده برای مسابقات Heroes of the Storm World Championship بیش از یک میلیون و دویست هزار دلار است که تیم قهرمان مبلغ دویست هزار دلار را با خود به خانه می‌برد. تیم‌های شرکت کننده توسط مسابقات مقدماتی تعین خواهد شد و در نهایت یک تیم از کره، دو تیم از اروپا، دو تیم از آمریکا، دو تیم از چین و یک تیم از تایوان به بلیزکان خواهند رفت تا برای قهرمانی با هم به رقابت بپردازند.

قالب مسابقات به این صورت خواهد بود که هشت تیم دعوت شده در مرحله‌ی گروهی با یکدیگر روبرو خواهند شد سپس چهار تیم از مرحله‌ی گروهی صعود کرده و به مرحله‌ی حذفی خواهند رفت. این مرحله به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد تا قهرمان جهان مشخص شود.

بلیزکان امسال در تاریخ ۱۵ و ۱۶ آبان ماه در شهر آناهایم برگزار خواهد شد.

منبع: Battle.net