// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳

انتشار فیلم و بازی Ratchet and Clank در سال ۲۰۱۶

طرفداران مجموعه‌ی Ratchet & Clank باید کمی بیشتر در انتظار عرضه و اکران -فیلم و بازی پلی‌استیشن 4- تازه‌ترین شماره‌ی این مجموعه باشند. انیمیشن و بازی Ratchet & Clank هر دو در سال ۲۰۱۶ پخش می‌شوند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

رایان ایشنایدر، مدیر ارشد تجاری اینسومنیاک گیمز، تولید کننده‌ی سری بازی Ratchet & Clank امروز در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن نوشت:

کار بر روی بازی جدید مشکل است. در حال حاضر انتظار عرضه‌ در بهار ۲۰۱۶ را داریم. هرچند ممکن است شما مقداری بیشتر از زمان مورد انتظارتان صبر کنید. اما ما با استفاده آگاهانه از این زمان، برای بهتر کردن بازی و رساندن آن به سطحی مطبوع تلاش می‌کنیم. سایه‌‌های حیرت‌آور، افکت‌های شگفت‌انگیز، انیمیشن‌های زیبا و بخش‌های جدید در گیم‌پلی از جمله نکاتی است که ما مدنظر داریم. ما حقیقتا نمی‌توانیم برای نشان دادن این ویژه‌گی ها به شما صبر کنیم.

اینسومنیاک وعده داده  که اخبار جدیدتری را در سال پیش رو منتشر کند.

در انیمیشن Ratchet & Clank نیز شاهد حضور هنرپیشگانی نام‌دار هستیم. پل جیماتی به عنوان دریک، جان گودمن به عنوان گریم‌راث، بلا  تِرون به عنوان کورا، روزاریو داوسون به عنوان اِلِریس و سیلوستر استالونه به عنوان ویکتور وان‌لون به صداپیشگی می‌پردازند. سایر صداپیشگان نقش‌های رَچِت، کِلِنک، نافریاس و کاپیتان کوئارک برای صداگذاری بر روی شخصیت های خود باز می‌گردند.

نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی تصویری از بازی اورجینال است که در کنار روایت دوباره داستان گذشته، سعی در نزدیک شدن به فیلم نیز خواهد داشت. این بازی در کنار محیط‌های جدید و همچنین بازسازی مکا‌ن‌های اصلی به همراه سلاح‌هایی جدید در حال تولید است.

خبر ساخت فیلم Ratchet & Clank در سال ۲۰۱۳ رسما اعلام شد و سونی در ماه ژوئن ۲۰۱۴ زمان اکران فیلم را سال ۲۰۱۵ اعلام کرد. مدتی قبل تصویری از شخصیت بد این انیمیشن به همراه خبر ۳ بعدی بودن فیلم در زومجی منتشر شد. دیروز سونی در خبری از حضور هنرپیشگان محبوب برای صداپیشگی انیمیشن خبر دادیم.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده