// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

براک لسنر قهرمان دو دوره UFC در بازی Assassin's Creed: Syndicate دیده شد

اگر با دنیای WWE و UFC آشنایی داشته باشید، حتما نام براک لسنر را شنیده‌اید. این ورزشکار قدرتمند در بازی Assassin's Creed: Syndicate دیده شد. تصاویری هنری که این هفته از بازی Syndicate منتشر شد، گواهی بر این قضیه است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این تصویر هنری شخصیتی را نشان می‌دهد که بسیار به این مرد قوی‌ هیکل شباهت دارد. براساس تحقیق یکی از کاربران سایت ردیت و کوتاکو فیزیک کلی بدن این شخصیت بازی و خالکوبی پشت کمر او ، کاملا شبیه براک لسنر است. در تصویر منتشر شده او با فرانک میر، قهرمان دو دوره‌ی سنگین وزن UFC در حال مبارزه است.

2864797-lesnar

خب چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟

این احتمال وجود دارد که یوبی‌سافت از براک لسنر و فرانک میر به عنوان اهداف ارجاعی استفاده کرده است. گذشته از این‌ها، در این تصویر هنری هیچ‌گونه‌ دلیلی مبنی بر حضور این اشخاص در داخل خود بازی باشند، وجود ندارد یا شاید لسنر و میر به عنوان  easter eggs (راز مخفی بازی) حضور دارند. اما اگر موضوع این باشد، موافقت آن‌ها برای استفاده‌شان در بازی ضروری است.

سایت گیم‌اسپات پیگیر این مسئله شده و از یوبی‌سافت خواسته تا اطلاعات بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

زمان زیادی از معرفی بازی Assassin’s Creed: Syndicate نمی‌گذرد و اعلام شده که این بازی فاقد بخش چند‌نفره خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده، Assassin’s Creed: Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ (۱ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و با کمی تاخیر در اواخر پاییز برای کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده