// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

فصل سوم بازی The Walking Dead امسال منتشر نمی شود

سخنگوی تل‌تیل، توسعه‌دهنده بازی تایید کرد که فصل سوم بازی The Walking Dead را امسال منتشر نمی‌کند. سومین قسمت از داستان این بازی در تاریخی نامشخص احتمالا در سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود. هرچند استودیو، در حال حاضر لیست بزرگی از پروژه‌های در حال تولید را دستور کار خود دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جاب استافر سخنگوی تِل‌تیل در صفحه‌ی توئیتر خود تایید کرده است که طرفداران بازی The Walking Dead مدت بیشتری را برای دیدن قسمت‌های جدید آن باید صبر کنند. او در ادامه از انتشار چیزی «بزرگ» مربوط به Walking Dead خبر داد.

جاب استافر در توئیتر خود نوشت:

برای رفع ابهام، فصل سوم The Walking Dead در سال ۲۰۱۵ شروع نمی‌شود. اما می‌توانم ببینم که این هفته اتفاق فوق‌العاده جالب می‌افتد، بسیار نزدیک است، اخبار به زودی!

احتمالا چیزی که استافر مد نظر داشته، قسمتی مستقل مانند One's 400 Days برای فصل اول خواهد بود. این قسمت مستقل احتمالا پُلی بین فصل اول و دوم به همراه تعدادی از شخصیت‌های مهم فصل دوم خواهد بود. استودیوی تِل‌تیل اکنون مشغول تولید سری بازی  Game of Thrones  برای عرضه طبق زمان‌بندی معینی است.

استودیوی  تل‌تیل و موجانگ در ماه آذر ۱۳۹۳ خبر از همکاری برای ساخت Minecraft: Story Mode دادند. بازی Minecraft: Story Mode  اکنون توسط استودیو تل‌تیل، مراحل تولید را برای عرضه در سال جاری سپری می‌کند. این بازی با خط داستانی ماجراجویی از بازی Minecraft تجربه‌ای جدید را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. این استودیو برروی IP جدیدی نیز کار می‌کند.

تِل‌تیل اخیرا قراردادی با استودیوی فیلم‌سازی لاینزگیت برای همکاری برروی بازی‌های ویدیوی و تلویزیون امضا کرد. کمی قبل نیز این استودیو قرار دادی را با مارول برای عرضه‌ی حداقل یک بازی ویدیوی در سال ۲۰۱۷ امضا کرد.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده