// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

احتمالا نسخه آزمایشی بازی The Division منتشر می شود

احتمال انتشار نسخه آزمایشی بازی The Division بسیار زیاد است. اما سوال اینجا است که این نسخه‌ی آزمایشی به چه شکلی و در چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد. با نگاهی به سخنان مدیر عامل یوبی‌سافت می‌توانیم به نکاتی دست یابیم.  در ادامه با زومجی همراه باشید.

یوبی سافت، این ناشر بزرگ بازی‌های ویدیویی در زمان ارائه گزارش مالی ۲۰۱۵ خود اعلام کرد که بازی The Division در سال ۲۰۱۵ عرضه نخواهد شد. به گفته‌ی یوبی‌سافت این تاخیر در انتشار بازی فرصت بیشتری را برای آزمایش عمومی بازی فراهم می‌کند. ایو گلیمات، مدیر عامل اجرائی شرکت یوبی‌سافت هرچند آشکارا عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی را برای بازی تایید نکرد، اما نمی‌توان تفسیر دیگری از سخنان او ارائه داد.

این یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین است. بنابراین بازی زمان بیشتری برای تکمیل نیاز دارد.

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازخوردهای کافی از شرکت‌کنندگان در نسخه‌‌های آزمایشی آلفا و بتا را برای هرچه بهتر کردن بازی قبل از عرضه جمع‌آوری کرده‌ایم. می‌خواهیم از عرضه‌ی بازی با بهترین شرایط مطمئن شویم.

بنابراین بازی The Division احتمالا اکنون نیز بخشی از یک آزمایش آلفا با تعداد محدودی از بازیکنان است. پس تصور اینکه به زودی نسخه‌آزمایشی این بازی در دسترس عموم قرار بگیرد، سخت نخواهد بود. یوبی‌سافت به سختی در تلاش است تا اشتباهات گذشته خود در بازی‌های Assassin's Creed و Watch Dog را تکرار نکند. متاسفانه این دو بازی هم از نظر کیفیتی و هم از نظر نرم‌افزاری با مشکلات زیادی در زمان عرضه روبرو بودند. یوبی‌سافت در روزهای گذشته از پیوستن یک استودیوی دیگر برای تولید بازی The Division خبر داده بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده