// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

گزارش: کونامی دیگر به ساخت مجموعه PES ادامه نخواهد داد

فهمیدن اینکه این روزها در کونامی چه می‌گذرد واقعا سخت است. ابتدا آن‌ها کوجیما را به کلی از صفحه‌ی روزگار محو کردند و سپس بازی Silent Hills کنسل شد. حال به نظر می‌رسد باید با مجموعه‌ی محبوب Pro Evolution Soccer نیز خداحافظی کنیم. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اگر این خبر واقعا حقیقت داشته باشد، پس دیگر هیچگاه شاهد بحث‌های داغ FIFA در مقابل PES نخواهیم بود. بر اساس جدیدترین گزارشات ارائه شده از آمار اقتصادی کمپانی کونامی در طی سال مالی گذشته ما به این نتیجه رسیدیم که این شرکت برای امسال یا شاید حتی هیچ سال دیگری قصد ندارد به ساخت مجموعه‎‌ی PES ادامه دهد. از آن‌ جایی که در طی چند وقت گذشته تمامی تصمیمات کونامی به مذاق طرفداران خوش نیامده، لذا به نظر می‌رسد این خبر هم صحت داشته باشد.

با توجه به برنامه‌های مالی این کمپانی ژاپنی برای باقی سال مالی به نظر می‌رسد تنها و شاید آخرین بازی بزرگی که امسال از آن‌ها خواهیم دید Metal Gear Solid V: The Phantom Pain باشد.

از طرفی دیگر نیز هنگامی که از آدام باتی مدیر روابط عمومی مجموعه‌ی Pro Evolution Soccer در تویتر راجع به این شایعات سوال شد او تنها با گذاشتن یک اسمایلی لبخند ما را بیش از پیش غمگین کرد.

حال باید به این فکر کنیم که آیا در طی سال‌های آتی باز هم نام PES را در بازار خواهیم دید؟ از آن جایی که تمامی تصمیمات اخیر کونامی ضد صنعت بازی سازی و طرفداران بوده به نظر می‌رسد باید برای همیشه با این مجموعه خداخافظی کنیم. حداقل تنها خبر خوب این است که بازی The Phantom Pain همچنان در راه است.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain قرار است در تاریخ دهم شهریور ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده