// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Angry Birds با تکنولوژی واقعیت مجازی یکی ‌می‌ شود

بازی Angry Birds VR همانطور که از نامش پیدا است، برای دستگاه‌های واقعیت مجازی توسط دو استودیو IMGNATION  و راویو در حال تولید است. Angry Birds VR  برعکس سایر بازی‌های سری پرندگان خشمگین دیگر از دوربین دوبعدی رایج استفاده نخواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تی‌شرت‌، سینما، تلویزیون، بشقاب، لیوان، جعبه یا حتی اسباب‌بازی دیگر جایی است که ما با شخصیت‌های بازی Angry Birds روبرو نشویم؟ ظاهرا خالقان این پرندگان خشمگین هنوز علاقمه‌مند به ورود به سایر عرصه‌های تجاری‌ هستند. در رویداد راک این ریو که در شهر لاس‌ وگاس برگزار شد، بازی Angry Birds جدیدی ویژه‌ی گجت‌های واقعیت مجازی برای شرکت‌کنندگان معرفی شد. Angry Birds VR‌ با همکاری IMGNATION Studios و روویو برای Gear VR، دستگاه‌ واقعیت مجازی سامسونگ ساخته شده است.

پرندگان خشمگین قرار است به همراه گجت واقعیت مجازی تجربه‌ای جدید را به ارمغان بیاورند. بازی Angry Birds VR با خروج از استاندارد‌های ۲ بعدی رایج در این سری، بازیکنان را از دیدی جدید به چالش می‌کشد. در این بازی دوربین از حالت ۲ بعدی به پشت پرندگان انتقال داده شده است.

Rock In Rio-angry-birds-vrطبق گفته‌ی افراد خوش‌شانسی که این بازی را تجربه‌ کرده‌اند؛ برعکس سری‌های قبلی که از تعداد محدودی پرنده‌ می‌توانستیم استفاده کنیم در Angry Birds VR بازیکنان حس می‌کنند که انگار خود آنها به سمت خوک‌ها حمله‌ور شده‌اند. با توجه به تصاویر بازیکنان می‌توانند با حرکت سر خود از بین حلقه‌ها عبور کرده و به هدف برسند. هرچند هنوز برای تصمیم گیری در رابطه با این بازی زود است. اما تجربه‌ی حمله به خوک‌ها از دیدی جدید مسلما تجربه‌ای ناب خواهد بود.

AngryBirdsVR_1

دو استودیوی همکار در تولید این بازی با ارسال توئیت‌های جداگانه در رابطه با حضور بازی Angry Birds VR در رویداد «راک این ریو» اطلاع رسانی کردند.

صفحه‌ی رسمی توئتر Angry Birds نوشت:

هفته‌ی راک در Rock In Rio ایالات متحده آغاز شد!

IMGNATION Studios نیز با خطاب قرار دادن راویو خبر از حضور بازی جدید داد:

هی راویو Angry Birds VR اینجاست.[در Rock In Rio است]!!!! ما افتخار می‌کنیم که جزوی از آن هستیم!

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده