نویسنده: علی معصومی
// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

معرفی بازی موبایل aa: فوق‌العاده ساده، فوق العاده هیجان‌انگیز!

چطور ممکن است با چند خط و چند نقطه، هیجانی زایدالوصف ایجاد کرد؟ بازی aa در نهایت سادگی، لحظه‌ای شما را رها نمی‌کند. در ادامه با معرفی این بازی فوق‌العاده با زومجی همراه باشید.

بازی aa که به دابل اِی (Double A) نیز معروف است، بازی‌ای است که رفته رفته در حال تسخیر تقریبا تمامی گوشی‌ها و تبلت‌ها در سراسر دنیا  است! بازی‌ای فوق‌العاده هیجان انگیز و در عین حال بسیار ساده که در زمان پیدایش نسخه اولیه آن در 21 مرداد ۱۳۹۳، جزو ۲۵ بازی برتر امریکا شناخته شد.

معرفی بازی موبایل: aa: هماهنگی ذهن با دست!

ساده اما هیجان‌انگیز

بازی از مراحل مختلف تشکیل شده است به طوری که از مراحل بسیار آسان شروع شده و به مرور سخت و سخت‌تر می‌شود. در آغاز، شما با یک دایره سیاه در مرکز مواجه می‌شوید که در حال گردش حول محور مرکزی خود است. در پایین صفحه نیز چند گوی مشکی با شماره دیده می‌شود. این گوی‌ها را با ضربه زدن روی صفحه گوشی، به طرف دایره مرکزی بفرستید به طوری که به گوی‌های قبلی که روی دایره در حال گردش است، اصابت نکند. تعداد گوی‌هایی که برای هر مرحله در نظر گرفته شده است روی اولین گوی نوشته شده است.

در ابتدا بازی بسیار آسان شروع می‌شود اما در ادامه شما با موانع مختلف نیز روبرو می‌شوید. همچنین سرعت حرکت دایره مرکزی نیز متغیر است و گاهی تند و کند می‌شود. دقت و هماهنگی ذهن و دست از جمله مهارت‌های مورد نیاز این بازی است. این بازی به شدت اعتیاد آور است و اگر با دوستان خود به شکل رقابتی بازی کنید، شکستن رکورد دوستان نیز بسیار لذت بخش است.

کمپانی General Adaptive پس از موفقیت این بازی، نسخه‌های دیگری از این بازی را با نام‌های ff، th، sp، ao و sn منتشر کرده است که بازی کردن آنها نیز خالی از لطف نیست. شما نیز اگر این بازی‌ها را بازی کرده‌اید و لذت برده‌اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید

دانلود از آیتونزدانلود از گوگل پلیدانلود از ویندوزفون مارکتدانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده