// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

Serious Edition نام نسخه‌ ویژه جدید بازی Batman: Arkham Knight خواهد بود

به نظر می‌رسد کمپانی برادران وارنر قرار است به زودی از نسخه‎‌ی ویژه‌ی جدیدی برای بازی Batman: Arkham Knight رونمایی کند. وبسایت آمازون در این مبحث زودتر عمل کرده و دو نسخه از این بازی را ارائه کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اگر در وبسایت آمازون به دنبال بازی Batman: Arkham Knight بگردید با دو نسخه‌ی جدا مواجه خواهید شد. یکی نسخه‌ی معمولی و استاندارد بازی و دیگری نسخه‌ای ویژه که «Comic Bundle» نام دارد. اگر روی نسخه‌ی ویژه کلیک کنیم تصویر زیر باز می‌شود که بر اساس آن متوجه خواهیم شد نام این نسخه در حقیقت «Serious Edition» است.

Batman Arkham Knight Serious Edition

این باندل هفتاد دلاری شامل خود بازی، یک لباس جدید برای بتمن در بازی (اولین لباسی که او با آن در دنیای کتاب‌های مصور ظاهر شد) و کامیک بوکی بسیار ویژه است. کامیک بوک اشاره شده که Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth نام دارد برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ عرضه شد. نسخه‌ای که در این باندل بدست خواهید آورد کاملا ویژه و برای تولد ۲۵ سالگی آن طراحی شده است. این کامیک در زمان عرضه‌ی خود به شدت توانست طرفداران و منتقدان را راضی کند.

چیزی که شاید هنگام خرید نسخه‌های ویژه بیش از همه در مرکز توجه قرار خواهد گرفت سیزن پس بسیار گران بازی خواهد بود که چهل دلار قیمت دارد. این باندل فاقد سیزن پس اشاره شده است. قیمت بالای این محتوای اضافه چندی پیش باعث شد طرفداران به شدت نسبت به آن واکنش نشان دهند.

خود کمپانی برادران وارنر هنوز به طور رسمی از این نسخه‌ی ویژه رونمایی نکرده است اما اگر بخواهیم بنا را بر روی وبسایت آمازون بگذاریم، این نسخه تنها برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با این حال نسخه‌ی اصلی بازی Batman: Arkham Knight قرار است در تاریخ دوم تیر ماه سال جاری به همراه کنسول‌های نسل جدید برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده