// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

یوبی‌سافت دست از تولید بازی برای نسل هفتم کنسول ها می کشد

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز هم بازی‌های نسل جدید آن چنان ترغیب‌شان نکرده و اقدامی برای خرید کنسول‌های پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان نکرده‌اند، پس دیگر انتظار دیدن بازی‌های یوبی‌سافت را نداشته باشید. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده این کمپانی فرانسوی دیگر برای بازی‌های نسل قبلی خود بازاریابی نخواهد کرد. یوبی‌سافت روز گذشته طی کنفرانسی که در آن از آمار مالی خود برای سال گذشته رونمایی کرد، توضیح داد که هیچ کدام از بازی‌های آینده‌ی این شرکت برای کنسول‌های نسل گذشته عرضه نخواهد شد. تنها مجموعه‌ی Just Dance است که در این مورد برایش استثنا قائل شده‌اند چرا که به اعتقاد آن‌ها اکثر طرفداران این بازی جزو دسته‌ی کژوال هستند بنا بر این در آینده هم این بازی را روی کنسول‌های نسل قبلی خواهیم دید.

درحال حاضر چندین کمپانی و ناشر معروف کنسول‌های نسل جدید را در اولویت کار خود قرار داده‌اند و به دنبال آن تاریخ انتشار بسیاری از بازی‌هایشان برای کنسول‌های نسل قبلی را تاخیر زده‌اند. به نظر می‌رسد کمپانی یوبی‌سافت جزو اولین شرکت‌هایی باشد که به طور کلی با نسل گذشته خداحافظی کرده است، مدت زیادی طول نخواهد کشید که دیگران هم دنباله رویش شوند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده