// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

به عقیده یوبی سافت Rainbow Six: Siege می تواند از Far Cry 4 پر فروش تر باشد

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت عقیده دارد که جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی پر طرفدار Rainbow Six پتانسیل این را دارد که از لحاظ فروش حتی Far Cry 4 را هم پشت سر گذاشته و به پرفروش‌ترین تیر اندازی تاریخ این کمپانی تبدیل شود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

ایوس گلموت مدیر ارشد کمپانی یوبی‌سافت امروز در کنفرانسی برای سرمایه گذارانِ این شرکت واضحا اعلام کرد که تیم آن‌ها نسبت به این بازی بسیار امیدوار است.

ما باور داریم که بازی Rainbow Six: Siege قدرت این را دارد که در طول عمر خود بتواند به پرفروش‌ترین تیراندازی این کمپانی تبدیل شود.

در نقطه‌ای دیگر از کنفرانس یکی از خبرنگاران از یوبی‌سافت درمورد جاه طلبی‌های این بازی سوال کرد. آلین مارتینز مدیر ارشد امور مالی این کمپانی در پاسخ اشاره کرد که مجموعه‌ی Rainbow Six پیش از این همیشه برای هر نسخه به طور میانگین سه میلیون نسخه فروش داشته است. اگر بخواهیم بنا را بر مقایسه بگذاریم بازی Far Cry 4 تا به الان توانسته با فروش هفت میلیون نسخه‌ای خود به پرفروش‌ترین تیراندازی این شرکت تبدیل شود. اما با این حال مارتینز در ادامه توضیح داد:

ما عقیده داریم که بازی Rainbow Six به دلیل چند نفره بودن و قابلیت تکرارش ممکن است پتانسیل این را داشته باشد که در طول عمر خود حتی از بازی Far Cry هم در زمینه فروش بهتر عمل کند.

far cry

سپس گلموت اشاره کرد که کمپانی یوبی‌سافت انتظار ندارد که فروش این بازی در طی سال آماری جاری (که یازدهم فروردین ماه سال آینده به پایان خواهد رسید) از Far Cry بیشتر شود اما در طول عمرش این اتفاق خواهد افتاد.

از آنجایی که این بازی کاملا در سبک چندنفره ساخته شده برای ما بسیار مهم است که در نظر داشته باشیم با عرضه‌ی محتواهای جدید به طور منظم، این بازی بتواند برای مدت طولانی به کار خود ادامه دهد.

همانطور که خواندید گلموت بیش از همه بر روی چندنفره بودن و قابلیت تکرار بازی تاکید دارد، چیزی که Far Cry 4 به نوعی از آن محروم بود. با این حال گلموت به این نکته اشاره نکرد که 4 Far Cry علاوه بر کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 نیز عرضه شد اما Rainbow Six: Siege از این مزیت محروم است.

یوبی‌سافت تاکید کرد که این بازی طی سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. با اینکه تاریخ عرضه‌ی مشخصی اعلام نکردند اما آن‌ها انتظار دارند که بازی در بازه زمانی ماه اکتبر تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود. همچنین کمپانی یوبی‌سافت یک بازی دیگر نیز با محوریت آنلاین و چندنفره با نام The Division را هم در اختیار دارد که در پیش از این در زومجی خواندید که تاریخ عرضه‌ی بازی به اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی موکول شده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده