نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی The Executioner بازی The Evil Within مشخص شد

شرکت صاحب نام بتسدا، ناشر بازی The Evil Within، روز گذشته تاریخ انتشار آخرین بسته‌ی الحاقی بازی The Evil Within با نام The Executioner را مشخص کرد. با زومجی همراه باشید.

از تاریخ ۲۶ مِی (هشتم خرداد)، علاقه‌مندان می‌توانند این بسته الحاقی را برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی خود تهیه کنند.

کسانی که Season Pass بازی The Evil Within با قیمت ۱۹.۹۹ دلار را خریداری کرده باشند، سه بسته الحاقی بازی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. در غیر این صورت علاقه‌مندان می‌توانند هر بسته الحاقی را با قیمت ۹.۹۹ دلار به صورت جداگانه خریداری کنند.

محتوای اضافی The Executioner شما را در حالت اول‌شخص در نقش هیولای The Keeper (همان هیولایی که در تصویر بالا آن را مشاهده می‌کنید) قرار می‌دهد و براساس صحبت‌های سازندگان، طرفداران با کیپِر با بسیاری از هیولاهایی که در نسخه اصلی رو به رو شدند مبارزه خواهند کرد.

پس از انتشار دو بسته الحاقی The Assignment و The Consequence، بسته الحاقی The Executioner سومین و آخرین بسته از محتویات اضافی بازی The Evil Within خواهد بود.

درانتها اگر هنوز موفق به تجربه جدیدترین بازی شینجی میکامی، پدر سبک وحشت نشدید، می‌توانید نقد و بررسی بازی The Evil Within را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده