// سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳

برد بیرد کارگردان و نویسنده انیمیشن شگفت انگیزان ۲ خواهد بود

برد بیرد کارگردان و نویسنده‌ی معروف اخیرا در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که ممکن است فیلم بعدی او دنباله‌ی انمیشن The Incredibles باشد. این انیمیشن در سال ۲۰۰۴ توسط کمپانی پیکسار عرضه شد که داستان آن درمورد خانواده‌ای متشکل شده از ابرقهرمانان بود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

هنگامی که از برد بیرد پرسیده شد که آیا کار بعدی او دنباله‌ی انیمیشن Incredibles خواهد بود یا خیر او اینگونه پاسخ داد:

بله. احساس می‌کنم که نوبتش رسیده باشد. بله.

با اینکه به طور مشخص در پایان انیمیشن اول به دنباله اشاره می‌شد اما در این ده سال خبری از آن نبود تا اینکه چندی پیش باب ایگر مدیر ارشد اجرایی کمپانی دیزنی به طور رسمی وجود آن را تایید کرد و کمی بعد نیز برد بیرد در مصاحبه‌ای اعلام کرد که وظیفه‌ی نویسندگی انیمیشن را بر عهده دارد. وقتی که از بیرد در مصاحبه‌ی جدید در رابطه با وضعیت فیلم نامه پرسیده شد او پاسخ داد که چندین صفحه را نوشته و کلی ایده‌ی جدید دارد.

من برای نسخه‌ی اول انیمیشن شگفت انگیزان تعداد زیادی ایده داشتم که فرصت نشد به درستی از آن‌ها استفاده کنم. ایده‌هایی که واقعا دوستشان داشتم. من چیزهایی در ذهن دارم که در آن برهه قصد داشتم کمی به دنبالشان بروم اما برای شگفت‌ انگیزان زمان کافی وجود نداشت. برای حال نیز ایده‌های جدیدی دارم و فکر می‌کنم به اندازه‌ای هستند که با کنار هم گذاشتنشان بتوانم فیلم بسیار جذابی درست کنم.

اوایل این هفته نیز بیرد در حساب شخصی خود در شبکه‌ی تویتر در رابطه با شایعاتی که پیرامون داستان این دنباله می‌گشت اینگونه واکنش نشان داد:

شایعات مقادیر بسیار زیادی چرت و پرت در رابطه با داستان انیمیشن شگفت انگیزان ۲ گزارش داده‌اند. ریلکس باشید دوستان، اوضاع کاملا در دستان من است.

superheroes-incredibles-xlarge

البته درحال حاضر برد بیرد می‌گوید که تمرکز خود را بر روی عرضه‌ی یک فیلم دیگر جمع کرده است.

برد بیرد پیش از آن که با فیلم سینمایی Mission: Impossible – Ghost Protocol وارد دنیای فیلم‌های اکشن بشود، چندین انیمیشن موفق و زیبا  مانند The Iron Giant، The Incredibles و Ratatouille را خلق کرده بود. فیلم جدیدی که او به آن اشاره کرده، Tomorrowland نام دارد. یک فیلم علمی تخیلی که دیمون لیندلوف یکی از خالقین سریال مشهور Lost در نوشتن فیلم نامه‌ی آن همکاری کرده و جرج کلونی بازیگر معروف در آن ایفای نقش می‌کند. این فیلم قرار است اول خرداد ماه اکران شود.

هنگامی که کمپانی دیزنی بازی Disney Infinity را به وجود آورد، شخصیت‌های انیمیشن The Incredibles جزو اولین‌هایی بودند که معرفی شدند. بازی مربوطه در ابتدا تمامی شخصیت‌های دو کمپانی پیکسار و دیزنی را شامل می‌شد و سال گذشته شخصیت‌های کمپانی مارول نیز به جمع آن‌ها اضافه شدند. طبق گزارشات منتشر شده در طی سال جدید قرار است شخصیت‌های مجموعه‌ی Star Wars نیز به آن‌ها بپیوندند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده