نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

ساخت بازی تیراندازی اول‌ شخص جدید سازنده‌ی BioShock لغو شد

بازی تیراندازی اول‌شخص The Black Glove که توسط یکی از نویسندگان سابق مجموعه‌ی BioShock در دست ساخت بود، لغو شد. جو فیلدر از استودیوی دی فور نایت گیمز، دیروز این خبر را از طریق وبسایت استودیو اعلام کرد.

بر اساس اعلام فیلدر، لغو پروژه‌ی ساخت این بازی به دلیل ناموفق بودن کمپین آن در کیکستارتر رخ داده است. فیلدر گفت:

ما تصمیم گرفتیم اکنون The Black Glove را درون قفسه بگذاریم.

پس از اینکه کمپین کیکستارتر The Black Glove موفقیت چندانی کسب نکرد، دی فور نایت گیمز یک دمو از بازی را در نمایشگاه‌های GDC و PAX East ارائه کرد تا بلکه بتواند نظر ناشران را جلب کند، اما ظاهرا هیچ‌یک از شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری روی این بازی علاقه‌ای از خود نشان ندادند. فیلدر گفت که علاوه بر مشکلات مالی، جدا شدن تعدادی از بازیسازان اصلی دی فور نایت گیمز و پیوستن آنها به استودیو‌های دیگر باعث شد تا ساخت The Black Glove با چالش بزرگی مواجه شود، به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا ساخت بازی لغو گردد.

فیلدر با اعلام این موضوع که کنار گذاشتن The Black Glove کار سختی است، گفت که این احتمال وجود دارد تا در آینده ساخت بازی از سر گرفته شود.

ما قصد داریم تا در آینده، وقتی که بتوانیم ساخت بازی را به خوبی دنبال کنیم، این کار را انجام دهیم.

جالب است بدانید که چندی پیش، کن لوین، خالق مجموعه‌ی BioShock نیز با تمجید از The Black Glove حمایت خود از این بازی را اعلام کرده بود.

فیلدر گفت از این موضوع که کارکنان سابق دی فور نایت گیمز اکنون کار جدیدی دارند بسیار خوشحال است. خود او نیز اخیرا به استودیوی آدرساید اینترتینمنت ملحق شده بود تا به عنوان کاگردان طراحی روی پروژه‌ی Underworld Ascendant مشغول به فعالیت شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده