نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

بازی Project Giant Robot از میاموتو احتمالا تا ماه ژوئن منتشر می‌شود

بازی Project Giant Robot که در نمایشگاه E3 2014 به عنوان یکی از دو بازی عجیب و غریب شیگرو میاموتو برای کنسول Wii U معرفی شد، احتمالا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ منتشر می‌شود. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

این موضوع در یکی از گزارش‌های درآمدی نینتندو عنوان شده است و نشان می‌دهد که Project Giant Robot تا پایان ماه ژوئن در امریکا و اروپا منتشر خواهد شد. البته هنوز نینتندو این خبر را تایید نکرده و هیچ تاریخی را برای انتشار بازی به طور رسمی در نظر نگرفته است.

نینتندو اخیرا تاکید کرد که در E3 امسال خبری از معرفی پلتفرم NX نخواهد بود و تمام تمرکزش را روی Wii U و 3DS گذاشته است؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که در E3 نیز خبرهایی از Project Giant Robot منتشر شود.

Project Giant Robot به همراه بازی دیگری به نام Project Guard در E3 2014 معرفی شد. میاموتو در آن زمان اعلام کرد که بر روی یک Star Fox جدید برای کنسول Wii U نیز مشغول به کار است. در ماه سپتامبر گذشته نینتندو از انتشار Star Fox در سال ۲۰۱۵ خبر داد؛ این کمپانی همچنین تایید کرد که بازی Splatoon در تاریخ ۸ خرداد ۹۴ عرضه می‌شود. نینتندو همچنین تاریخ انتشار Yoshi's Woolly World را ۲ تیر ۹۴ اعلام کرد.

نینتندو همچنین گفته بود که بازی‌هایProject Guard و Xenoblade Chronicles X و The Legend of Zelda Wii U در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهند شد؛ هنوز تاریخ عرضه‌ی دو بازی اول مشخص نیست، اما می‌دانیم که The Legend of Zelda Wii U حالا حالاها منتشر نمی‌شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده