نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۲

یک مینی‌گیم تیراندازی دو‌بعدی رایگان برای Star Citizen ساخته شد

سازندگان Star Citizen باز هم یک بخش جدید برای بازی‌شان معرفی کردند. این‌بار یک مینی‌گیم کوچک و کلاسیک که می‌‌تواند برای پر کردن اوقات فراغت بازیکن‌ها مناسب باشد. برای اطلاع بیشتر از این خبر با زومجی همراه باشید.

افرادی که به جمع‌آوری بودجه‌ی ساخت Star Citizen کمک کرده‌اند، این امکان را دارند تا در بخش Arena Commander قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی را تجربه کنند. همچنین به زودی با ارائه‌ی بروزرسانی Star Marine، این افراد می‌توانند بازی را به صورت تیراندازی اول‌شخص نیز انجام دهند. اما تا قبل از اینکه ساخت بازی به اتمام برسد شما می‌توانید نسخه‌ی آرکید و دوبعدی Star Citizen را تجربه کنید!

Hyper Vanguard Force IV نام یک تیراندازی دوبعدی شبیه بازی‌های Galaga و 1942 که در آن محیط، داستان و سفینه‌های فضایی Star Citizen بازسازی شده‌اند. این بازی توسط دو بازیساز کانادایی به نام‌های دیو ریچارد و کریستین مارش و بر اساس تصاویر مفهومی Star Citizen طراحی و ساخته شده است؛ سپس نام کاربری Turbulent که متعلق به یکی از سازندگان بازی است، Hyper Vanguard Force IV را به وب سایت Star Citizen اضافه کرد. شما می‌توانید این بازی جالب را اینجا به طور رایگان تجربه کنید.

کلود ایمپریوم گیمز به تازگی اطلاعات زیادی درباره‌ی آپدیت آینده‌ی بازی که بخش تیراندازی اول‌شخص را به آن اضافه می‌کند ارائه کرد. بودجه ساخت این بازی که توسط کمک‌های مردمی تامین می‌شود روز به روز در حال افزایش است؛ طبق اعلام وبسایت بازی، تا این لحظه حدود ۸۲ میلیون دلار سرمایه برای پروژه‌ی ساخت آن جمع‌آوری شده است.

Star Citizen قرار است پس از انتشار تمام بروزرسانی‌ها و برطرف شدن ایرادات احتمالی، در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و لینوکس منتشر شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده