نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۷

سازندگان Project Cars: از انویدیا پول نگرفتیم تا بازی را برای سخت افزارهای AMD خراب کنیم

بازی Project Cars اکنون منتشر شده ولی نسخه ی پی سی این بازی در عملکرد با مشکلاتی، خصوصا با پردازنده های گرافیکی شرکت ای ام دی، مواجه است. اما عده ای توسعه دهنده ی این بازی را به همکاری با انویدیا بر علیه ای ام دی متهم کرده اند. با زومجی در ادامه همراه باشید.

همانطور که می دانیم، ای ام دی و انویدیا هیچگاه با هم رو در رو نمی شوند، از همین رو برخی از طرفداران شروع به گمانه زنی در مورد این موضوع کرده اند که شاید شرکت انویدیا در این کار دست داشته باشد. معنا ی این حرف این است که احتمالا انویدیا به توسعه دهنده ی این بازی یعنی Slightly Mad Studios پول داده است تا عمدا عملکرد بازی را بر روی سخت افزار های ای ام دی خراب کند.

یان بِل از مسئولان Slightly Mad در این مورد می گوید:

انویدیا مطلقا حتی یک پنی هم به ما پولی نداده است. آنها از جانب خودشان ابراز تمایل کرده اند تا در بحث پشتیبانی و بازاریابی مشترک با ما همکاری کنند. ما با آنها دیروز هم از طریق ایمیل گفت و گو کردیم. من باز هم تاکید می کنم که این فقط یک مشکل در درایور کارت گرافیک است، اما واضح است که ما از جانب خودمان هرکاری که لازم باشد انجام می دهیم و هرچه در توان داشته باشیم برای حل مشکل می گذاریم.

از طرف دیگر، روی تیلور، نائب رییس شرکت ای ام دی ، در خصوص این مشکل می گوید که این شرکت مشغول همکاری با Slightly Mad Studios است تا مشکل را حل کند:

«گفت و گوی بسیار خوبی با یان داشتیم. ما عاشق @projectcarsgame هستیم و هم اکنون مشغول همکاری با آنها هستیم. با بروز رسانی ای که مدتی دیگر ارائه می شود، مشکل بازی Project Cars با ای ام دی نیز حل می شود.»     Roy@AMD (@amd_roy)

منتشر کننده ی بازی می گوید که ۲۰ نسخه از سریال بازی را به به شرکت ای ام دی اداده است تا این شرکت بتواند بهترین درایور را برای حل مشکل کارت های گرافیکی اش عرضه کند.

مانند تقریبا تمام بازیهای دیگر، این بازی هم برخی مشکلات پس از انتشار را با خود یدک می کشد. امیدواریم که تمام مشکلات به زودی نه تنها بر روی پی سی، بلکه بر روی پلتفرم های دیگر هم حل شود. بازی Project Cars هم اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده