نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

رییس سابق اِپیک به سمت مشاور مدیرعامل شرکت یونیتی منصوب شد

مایک کَپس، رییس سابق شرکت اِپیک گیمز، سازنده موتور بازی‌سازی محبوب آنریِل اِنجین به عنوان مشاور داخلی شرکت یونیتی انتخاب شد. این موضوع می‌تواند نشان از سعی شرکت یونیتی برای گسترش هر چه بیشتر موتور بازی‌سازی‌شان داشته باشد.

مایک کَپس که در بازه‌ای زمانی در سمت رییس شرکت اِپیک گیمز مشغول به کار بوده است حالا به عنوان مشاور شرکت یونیتی برگزیده شده است. او در پست خود با جان ریچیتیِلو مدیر عامل یونیتی، تیم اجرایی و تیم تحقیق و توسعه این شرکت همکاری خواهد کرد.

این موضوع در بلاگ وب‌سایت یونیتی تایید شده است و عنوان شده که مایک کَپس به طور میانگین، ماهی یک هفته را در یونیتی مشغول به کار خواهد بود.

جان ریچیتیِلو، مدیر عامل یونیتی در‌این‌باره گفت:

او یک حامی بسیار قوی در هسته و بنیاد یونیتی خواهد بود و می‌تواند مشکلات بسیار دشوار در سر را توسعه‌دهندگان ما را حل کند و راه توسعه بازی‌ها را هموارتر سازد. او یک بخشش و نعمت بزرگ برای ما در راه پیشبرد اهداف یونیتی خواهد بود.

کَپس نیز درباره پیوستن خود به یونیتی گفت:

من از پیوستن به تیم یونیتی به عنوان مشاور مدیرعامل بسیار هیجان‌زده هستم و نمی‌توانم برای کمک به شکل دادن آینده یونیتی صبر کنم.

یونیتی یک جایگاه خواستنی در صنعت بازی‌های ویدیویی است. من پتانسیل‌ها و فرصت‌های هیجان‌انگیزی در اینجا می‌بینم. جایی که می‌توانم نقشی کمک‌کننده داشته باشم.

اضافه شدن کَپس به یونیتی و موتوربازی‌سازی‌اش می‌تواند نشان از روزهای روشن برای این موتور نوپا و البته قوی داشته باشد.

منبع: Develop-Online


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده