نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

تری‌ آرک: چرخه سه ساله تولید Call Of Duty: Black Ops 3 به ما اجازه ریسک کردن داد

Call Of Duty: Black Ops 3 اولین نسخه از سری Black Ops است که با چرخه سه ساله جدید اکتیویژن تولید شده است. سال گذشته و در زمان اعلام این خبر، اکتیویژن گفت این زمان اضافی به سازندگان اجازه ریسک و کارکردن روی ایده‌های خود را می‌دهد و خوشبختانه همین مسئله برای تری‌آرک، سازنده بازی Black Ops 3 رخ داده است.

طی مصاحبه‌ی اخیری که با دَن بانتینگ، کارگردان بخش چندنفره Black Ops 3 انجام شده وی اعلام کرده اگر آن‌ها این یک سال اضافه برای تولید بازی را دراختیار نداشتند، احتمالا شاهد حضور قابلیت جدید بازی (حرکت کردن شخصیت‌ها مانند بازی Titanfall) دراین نسخه نبودیم:

در چرخه تولید دو ساله، امکان انجام ریسک‌هایی که ما برای ساخت نسخه جدید کردیم وجود نداشت، چراکه برای ایجاد ریسک باید بارها آن‌ها را بررسی کرد. ما حدود یک سال را صرف بررسی نقشه‌های اولیه بازی کردیم. در این یک سال ما سه نقشه را تولید و هرکدام از آن‌ها را برای ایجاد مبارزات جدید با استفاده از مکانیک‌های جدید متفاوت از دیگری طراحی کردیم.

بانتینگ در ادامه گفت سیستم Specialists جدید بخش چندنفره یکی از خصوصیاتی که تری‌آرک توانسته با این زمان اضافی یک ساله آن را به بازی اضافه کند:

در زمان تولید Black Ops 2، ما طراحی شخصیت‌های جدید را آغاز کردیم و این بار با چرخه سه ساله‌ای که دراختیار داشتیم، به‌خوبی روی آن ایده‌ها کار کردیم.

Call of Duty Black Ops 3 (2)

ظاهرا این چرخه سه ساله هم به نفع طرفداران و هم به نفع سازندگان بوده است. اِریک هِرشبِرگ، مدیرعامل اکتیویژن در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد این سه سال به سازندگان اجازه می‌دهد از «کیفیت بازی خود اطمینان خاطر» پیدا کنند.

سال گذشته Call Of Duty: Advanced Warfare اولین نسخه از سری ندای وظیفه بود که از این چرخه تولید سه ساله بهره برد.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اولین بار پس از عرضه Call of Duty: World at War، برای Black Ops 3 نسخه آزمایشی درنظر گرفته شده است که به بازیکنان اجازه دسترسی محدود به بخش چندنفره بازی را می‌دهد. کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به این نسخه دسترسی یابند.

شما همچنین می‌توانید اولین‌ نگاه به بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 را هم از طریق زومجی مطالعه کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده