نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

بروزرسانی جدید ایکس‌باکس 360 قابلیت پشتیبانی از هارد ۲ ترابایتی را اضافه می‌کند

مایکروسافت دیروز یک بروزرسانی تازه برای کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر کرد که چند قابلیت جدید را به این کنسول اضافه می‌کند. این قابلیت‌ها قبلا فقط برای افرادی که عضو برنامه‌ی پیش‌نمایش ایکس‌باکس 360 هستند در دسترس بود.

مهمترین ویژگی جدیدی که با این بروزرسانی معرفی شده، پشتیبانی از هارد با حجم بالاتر است. شما اکنون می‌توانید یک هارد ۲ ترابایتی را به کنسول خود متصل کنید که یک ارتقای بسیار چشمگیر در مقایسه با محدودیت ۳۲ گیگابایتی قبل است. این یعنی بیش از ۶۲ برابر فضای بیشتر برای نصب بازی‌های مختلف روی ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید که البته این نسبت بدون در نظر گرفتن حافظه‌ی داخلی این کنسول است (نسخه‌های مختلف ایکس‌باکس 360 حداکثر تا ۳۲۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند).

پشتیبانی از دیسک‌های سخت با فضای بیشتر، از حدود یک ماه پیش برای اعضای برنامه‌ی پیش‌نمایش ایکس‌باکس 360 به طور آزمایشی در دسترس بود. این برنامه که شبیه برنامه‌ای مشابه برای ایکس‌باکس وان است، از ماه مارس آغاز شده است و به کاربران منتخب ایکس‌باکس 360 این امکان را می‌دهد تا بروزرسانی‌های این کنسول بازی را قبل از عرضه‌ی رسمی آنها در اختیار داشته باشند.

ویژگی‌های جدید دیگری که بروزرسانی اخیر ارائه می‌دهد شامل بخش‌هایی برای مشاهده آخرین خریدها و آمار شبکه (مثل سرعت دانلود، سرعت آپلود و توان سیگنال) می‌شود. همچنین حالا در قسمت داشبورد بخشی وجود دارد که می‌توانید میزان موجودی حساب خود را ببینید و یا رمز خود را به طور مستقیم تغییر دهید.

این بروزرسانی که شامل تمام موارد ذکر شده است، دفعه‌ی بعدی که ایکس‌باکس 360 خود را روشن می‌کنید (اگر به اینترنت متصل باشید) به طور خودکار دانلود می‌شود؛ البته اگر از نسخه‌های اصلی و قانونی این کنسول استفاده می‌کنید!

در بخش حافظه‌ های ذخیره سازی محصولات زومیت می‌توانید مشخصات و قیمت SSD، قیمت هارد، فلش مموری و کارت حافظه را با یکدیگر مقایسه کرده و با بهترین قیمت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده