نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

استودیو نیکسیس پورت نسخه PC بازی Deus Ex: Mankind Divided را بر عهده دارد

کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس امروز اعلام کرد استودیو اِیدوس مونتریال تنها روی نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Deus Ex: Mankind Divided تمرکز کرده و استودیو هلندی نیکسیس سافت‌وِر، وظیفه پورت نسخه رایانه‌های شخصی بازی را برعهده دارد. با زومجی همراه باشید.

نیکسیس در زمینه پورت بازی‌های اِیدوس مهارت خاصی دارد. این استودیو در گذشته نسخه رایانه‌های شخصی بازی‌های Thief, Hitman و Tomb Raider را انجام داده و در آینده وظیفه پورت نسخه ایکس‌باکس 360 بازی Rise of the Tomb Raider را هم در لیست کاری خود دارد.

بنابراین با انتشار این خبر، این سوال پیش می‌آید که کدام پلتفرم نسل هشتمی پلتفرم اصلی بازی Deus Ex: Mankind Divided برای ساخت این بازی محسوب می‌شود. با وجود اتفاقاتی که از اوایل نسل هشتم شاهد آن‌ها بودیم، به احتمال بسیار زیاد ایدوس هم مانند بسیاری از استودیوهای دیگر از پلی‌استیشن 4 برای ساخت بازی Deus Ex: Mankind Divided استفاده می‌کند.

از زمان معرفی بازی در ماه آپریل، اخبار آنچنانی در رابطه با نسخه جدید سری بازی‌های Deus Ex منتشر نشده است. مهم‌ترین خبری که طرفداران این سری را خوشحال کرد، قابلیت اتمام بازی حتی بدون یک بار دیده شدن بود. بنابراین دیگر هیچ‌گونه اجباری برای مبارزه رو در رو با باس‌فایت‌ها وجود ندارد.

یکی دیگر از خصوصیات بازی مبارزات آن است. اگرچه Deus Ex: Mankind Divided اصولا یک بازی مخفی‌کاری است، اما سازندگان به بخش مبارزات هم توجه زیادی کردند تا تمام طرفداران بازی که از خصوصیات مختلف آن لذت می‌برند اوقات خوشی را با این بازی سپری کنند.

Deus Ex: Mankind Divided در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی، می‌توانید اولین نگاه به بازی Deus Ex: Mankind Divided را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده