// چهار شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۲

تماشا کنید: اولین تریلر از بازی Deus Ex: Mankind Divided شما را به وجد می آورد

پس از اینکه اطلاعاتی از بازی Deus Ex: Mankind Divided  به بیرون درز کرد، اولین تریلر رسمی از این بازی که نمایانگر داستان و شخصیت داخل آن است، توسط اسکوئر انیکس مننشر شد.سازندگان بازی به معنای واقعی کلمه با این ویدیو همه را شگفت زده کرده و در اول راه ثابت کرده که یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتمی در راه است.
درست مانند نسخه قبلی، کارها و اعمالی که بازیکنان انجام می‌دهند، روی گیم‌پلی بازی تاثیرگذار است. همچنین فاش شده است که کاور شماره ماه می مجله گیم‌اینفورمر نیز بازی Deus Ex: Mankind Devided خواهد بود. بر اساس مجله گیم‌اینفورمر، داستان بازی در سال ۲۰۲۹ و دو سال بعد از اتفاقات بازی Deus Ex: Human Revolution به وقوع می‌پیوندد. مقدمه نشریه گیم‌اینفورمر درباره بازی بدین شرح است:
آدام جِنسِن بازگشته تا با تروریست‌هایی که دنیا را به محیطی ناامن و ترسناک تبدیل کنند، بحنگد. جِنسِن حالا پیشرفته‌تر شده و می‌تواند به روابط اجتماعی، مبارزات و اعمال مخفی بهتری داشته باشد اما انتخاب‌هایی که او برای حل مشکلات انجام می‌دهد بر عهده شما خواهد بود.
نویسندگان این نشریه دو روز را در استودیو مونترال اِیداس سپری کردند تا دید بهتری نسبت به بازی و آنچه قرار است اتفاق بیفتد، داشته باشند. مقاله‌ای که این نشریه راجع به بازی منتشر خواهد کرد‌،‌بسیار جامع و مفصل خواهد بود و به ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید جِنسِن، شخصیت اول بازی خواهد پرداخت؛ به طور مثال یکی از این قابلیت‌های جدید قابلیت هک کردن اشیا الکترونیکی از راه دور است. نظر شما راجع به این سری بازی چیست؟ آیا نسخه نسل هشتمی این سری می‌تواند مانند بازی Deus Ex: Human Revolution خوش بدرخشد؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود با رزولوشن 480p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده